Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

eller er det bedre å vente til høsten ?

Anonymkode: 71218...db7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du taper vel ingenting på å begynne å søke nå?

Anonymkode: 000d0...ad3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du taper vel ingenting på å begynne å søke nå?

Anonymkode: 000d0...ad3

Tenkte bare det var bedre å vente på grunn av ferie avvikling og at det er så mange ferie vikarer nå.

AnonymBruker
Skrevet

?

Skrevet

Bare begynne å søke. 

Skrevet

Stillinger som er utlyst/annonsert søker du selvsagt på innen søknadsfristen uansett om den er midt i juli eller en annen gang. Når man har en annonse ute er det jo fordi man ønsker å ansette noen... 
Åpne søknader, bruk av nettverket sitt, mer uformelle henvendelser etc er litt mindre aktuelt akkurat nå. Ferieavvikling kan medføre at slike henvendelser havner langt baki køen og blir oversett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok sluttpakke på jobb for 1år og ble nettopp arbeidsledig. 

En god venn av meg gikk arbeidsledig i nesten 2år så jeg kastet meg på jobbsøking med en gang. De tre siste ukene sendte jeg ca 30 søknader og ble kalt inn på 10 intervju, fikk jobbtilbud på 3 av de. 

Dette er i Oslo. 

Du kan nok få jobb ganske kjapp om du vil. Nå skal jeg ihvertfall ha 3måneders ferie☺️

Anonymkode: be60b...5ca

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok sluttpakke på jobb for 1år og ble nettopp arbeidsledig. 

En god venn av meg gikk arbeidsledig i nesten 2år så jeg kastet meg på jobbsøking med en gang. De tre siste ukene sendte jeg ca 30 søknader og ble kalt inn på 10 intervju, fikk jobbtilbud på 3 av de. 

Dette er i Oslo. 

Du kan nok få jobb ganske kjapp om du vil. Nå skal jeg ihvertfall ha 3måneders ferie☺️

Lov å spørre hvilken bakgrunn/utdanning du har?

Anonymkode: 201c7...b9d

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lov å spørre hvilken bakgrunn/utdanning du har?

Anonymkode: 201c7...b9d

Jeg ganske allsidig erfaring/utdanning, men på de jobbene jeg søkte på oppga jeg kun regnskapsmedarbeider fra Treider😊 

Jeg lærte noe nytt ang bemanningsbyråene. De sender deg ikke videre hvis du ikke registrerer deg hos de. Jeg nektet å gjøre det for jeg ønsket ikke info om meg ligger tilgjengelig overalt. Man må fylle inn ganske detaljert info om seg selv hos disse bemanningsbyråene. Så jeg søkte direkte til firmaet de fikk oppdrag fra. Det var slik at fikk vite at jeg ikke lå iblant søknadsbunken fra bemanningsbyrå. 

Noe å tenke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...