AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Jeg sliter med fett hår og flass! Alle sier at jeg mest sannsynlig ikke skyller sjampoen ordentlig ut av håret når jeg vasker det... Jeg står som oftest i 15-20 min. å skyller, skyller og skyller... Jeg selv føler at jeg er nøye med å skylle ut sjampoen... Er det slik at håret blir fett når det blir liggende igjen sjamporester i det? Hva skal jeg gjøre?! Anonymkode: a0488...95d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 Ja, håret blir/virker fett hvis man ikke har fått skylt ut hele sjampoen. Det høres egentlig ikke ut som det er problemet ditt, når du skyller så lenge. Har du snakket med frisøren om dette? Det finnes sjampoer mot flass, f.eks Head & Shoulders. Hvor raskt blir håret ditt fett? Jeg må ideelt sett vaske håret etter 1,5 døgn. Jeg har veldig flått og glatt hår, så det blir fort fett i hodebunnen. Dette er helt normalt. Anonymkode: 31969...b96
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #3 Skrevet 4. juli 2018 *flatt og glatt hår Anonymkode: 31969...b96
Gjest Herr Heftig Skrevet 4. juli 2018 #4 Skrevet 4. juli 2018 Flass skyldes som oftest sopp. Får det av og til selv. Det løses ved å bruke anti-flass sjampo (fra oppotek hvis de fra matbutikken ikke fungerer). Eller til nøds skrubbe hodebunnen skikkelig med vanlig sjampo.
Gjest Gia_ Skrevet 4. juli 2018 #5 Skrevet 4. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, håret blir/virker fett hvis man ikke har fått skylt ut hele sjampoen. Det høres egentlig ikke ut som det er problemet ditt, når du skyller så lenge. Har du snakket med frisøren om dette? Det finnes sjampoer mot flass, f.eks Head & Shoulders. Hvor raskt blir håret ditt fett? Jeg må ideelt sett vaske håret etter 1,5 døgn. Jeg har veldig flått og glatt hår, så det blir fort fett i hodebunnen. Dette er helt normalt. Anonymkode: 31969...b96 Head & shoulders bør man ihvertfall ikke bruke dersom man sliter med flass. TS, dra til legen. Slet med det samme selv samt at det fort ble sår i hodebunnen, men etter jeg bytta til en bra frisørshampoo (Kevin murphy, kjøpes billigere på blivakker.no når de har tilbud) og fikk en slags krem å smøre inn ble det bedre. Var eksem hos meg.
Blue Berry Skrevet 4. juli 2018 #6 Skrevet 4. juli 2018 Tipper sopp. Denne fungerer godt https://www.apotek1.no/produkter/fungoral-20mg-ml-sjampo-120ml-460782p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå