AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Har vært på arbeidstrening gjennom nav og fått oppfølging men kommer ingen vei. Jeg er bekymret over dette. Til høsten skal jeg starte på studier og må finne meg jobb. Begynner å bli voksen nå og merker hvor hardt arbeidsmarkedet er for oss som ikke har så mye utdanning. Er redd ingen vil ha meg og hele situasjonen går på helsa løs. Jeg har slitt med å stå i jobber pga psyken min, dårlig arbeidsmiljø og vært i jobber som har vært helt feil for meg. Tenker at jeg må prøve å rette opp i situasjonen og gjøre noe for å komme meg videre som alle andre. Men synes det er så frustrerende. Søker fremdeles jobber, men har dårlig selvtillit så jeg klarer ikke få frem hva jeg er god på og skrive søknader såpass bra at jeg kommer på intervju . Anonymkode: e9ec3...a9b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 Var arbeidsledig i 3 år etter at arbeidsplassennjeg hadde gikk konkurs. Det er tøft, men du må bare stå på. Nå jobber jeg som ekstrahjelp i en butikk. Alt er bedre enn ingenting. Anonymkode: b8ee3...352
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #3 Skrevet 4. juli 2018 Føler det er vanskelig å få jobb i storbyer. Men f.eks på bygda er det mye lettere. Jeg er så glad for at jeg alltid har noe å falle tilbake på. Jobbet først som snekker, orket ikke det så lenge før jeg ble spurt om jeg var interessert i en annen jobb. Men har alltid turt å satse fordi jeg vet jeg har en sikker jobb på bygda. Dette hsr jeg klart med kontakter, det er kontakter som skaffer deg jobb. Anonymkode: 8e270...e26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå