AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Er det mulig? Hva er den beste måten og gjøre det på? Hvordan ikke såre men være helt ærlig på at vennskapet skal bestå? Tror ikke han er helt oppslukt i meg, så det beste vil være for meg å gjøre det før han føler enda mer? Ikke gi falske forhåpninger, men hvordan finne balansen i det? Vi har det bra, men det er ikke snakk om noen form for følelser fra min side, og jeg får litt vondt i meg av det hele. Vil ikke utnytte han, men trives som venninne. Er det noen gode råd? Anonymkode: 4f4b2...a11
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 Bare si det som det er, du føler det er best om dere forblir venner Anonymkode: f7f8f...6e2
Vinnerloddet Skrevet 4. juli 2018 #3 Skrevet 4. juli 2018 Har du ikke følelser for han, må du bare være ærlig å si det til han. Du må gjerne si at du ønsker at dere skal fortsette å være venner,. Men det er ikke alltid like lett hvis den ene parten er betatt og den andre ikke.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #4 Skrevet 4. juli 2018 Hvis han er interessert blir det ikke vennskap heller. Dessverre. Anonymkode: 6a49b...b4b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #5 Skrevet 4. juli 2018 Uff, ikke be han være venner med deg, når han er interessert. Det er ikke noe snilt gjort. Anonymkode: 5a9cb...3c8
annebanane Skrevet 4. juli 2018 #6 Skrevet 4. juli 2018 Du får si det som det er, også gi han tid. Må være opp til han om han vil være venn selv om han føler noe mer, også gi han mulighet til å få følelsene på avstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå