AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Jeg har en tråd om livsstil jeg ønsker å ha etterhvert. Men hvor kan jeg finne likesinnede? Anonymkode: e8534...1c7
Prinsesse788 Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 Facebook-gruppe kanskje? ’’vi som ønsker å leve slik’’
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #3 Skrevet 4. juli 2018 1 time siden, Prinsesse788 skrev: Facebook-gruppe kanskje? ’’vi som ønsker å leve slik’’ Nei det var litt verre. Facebook har jeg kuttet ut tidligere i vår. Ingen andre forum kanskje? Anonymkode: e8534...1c7
Ullvott Skrevet 4. juli 2018 #4 Skrevet 4. juli 2018 Hvis det er du som ønsker å barbere hodet og leve mer bærekraftig, så vil jeg foreslå at du søker rundt leser deg opp på ulike miljøorganisasjoner og finner ut om den/de som passer deg best har lokallag i nærheten av deg. Naturvernforbundet eller Framtiden i våre hender kan kanskje være et utgangspunkt? Synd for deg at du har kuttet ut Facebook, for det er mange måter å bruke et sosialt medium på, f.eks å være aktiv i grupper som støtter ulike livsstiler. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #5 Skrevet 4. juli 2018 2 timer siden, Ullvott skrev: Hvis det er du som ønsker å barbere hodet og leve mer bærekraftig, så vil jeg foreslå at du søker rundt leser deg opp på ulike miljøorganisasjoner og finner ut om den/de som passer deg best har lokallag i nærheten av deg. Naturvernforbundet eller Framtiden i våre hender kan kanskje være et utgangspunkt? Synd for deg at du har kuttet ut Facebook, for det er mange måter å bruke et sosialt medium på, f.eks å være aktiv i grupper som støtter ulike livsstiler. Naturvernforbundet var et godt forslag! Takk! 🙂 Anonymkode: e8534...1c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå