AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Hei, Har nettopp hatt en SA i uke 6. Er det slik at jeg må vente på neste mensen for å være sikker på alt er ute? Eller kan jeg bruke el-tester å starte prøving allerede nå? Noen som vet/har erfaring? Anonymkode: 99941...74a
Lillyvally Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Har nettopp hatt en SA i uke 6. Er det slik at jeg må vente på neste mensen for å være sikker på alt er ute? Eller kan jeg bruke el-tester å starte prøving allerede nå? Noen som vet/har erfaring? Anonymkode: 99941...74a Tror du kan prøve igjen når blødningen har gitt seg. Jeg hadde eggløsning 15 dager etter jeg mistet.
frk.Sanna Skrevet 4. juli 2018 #3 Skrevet 4. juli 2018 Her venter vi ikke iallefall. Jeg mistet også i uke 6. Jeg ble gravid innen 14 dager etter utskrapning i uke 13 med første❤️
lille-sjøstjerne Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 Jeg hadde en spontanabort i uke 6. Vi ventet ikke (til tross for at jeg synes blødningen var liten og fryktet jeg ikke hadde fått ut alt). Fikk eggløsning ca 3 uker etterpå og ble gravide igjen med en gang. Er nå i uke 13. Kan nevne at jeg hadde noen smerter i dette svangerskapet som minnet om smertene jeg hadde under spontanaborten. Det skremte meg veldig, og jeg merket jeg tok det MYE tyngre enn første gang. Så jeg forstår hva legene mener når de sier at man evt bør ta en liten pause dersom man ikke er mentalt klar. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #5 Skrevet 5. juli 2018 Vi ventet ikke til mensen kom. Begynte prøvingen etter jeg hadde sluttet å blø. Ble gravid på nytt igjen 3 uker etter SA ☺️ Anonymkode: 7f092...bf1 1
Stiv Heks Skrevet 5. juli 2018 #6 Skrevet 5. juli 2018 Ikkje SA, men hadde en MA i uke 10. Eg har ikkje fått mensen tilbake endå, men testa positivt på eltest tidligare i uka. Eg skal berre køyre på. Slik eg har forstått det er det ikkje noko problem 1
mindfulness Skrevet 5. juli 2018 #7 Skrevet 5. juli 2018 Vi ventet til mensen kom. Fikk beskjed at det er noe større risiko for at ikke alt har kommet ut i spontanaborten og at de derfor anbefalte en syklusrunde for å være sikker på at alt var ute. Men tror det går helt fint å kjøre på også, vi ville bare være på den sikre siden (så langt det går ofc!)
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #8 Skrevet 6. juli 2018 Mistet i SA i Desember (uke 12), ble gravid før jeg fikk mensen igjen i Januar men mistet i Februar igjen. Enda ikke blitt gravid 😪 Anonymkode: 320b4...70a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #9 Skrevet 8. juli 2018 Ble gravid rett etter SA i desember. 30 uker på vei nå 👍🏼 Anonymkode: d3fa8...7c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå