AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Skal bestille hotell for 14 dager. Hotellene vil bli i ulike byer og land. Men jeg har hørt enkelte nettsider gir hver x hotellnatt gratis eller gir rabatter ved flere bestillinger. Vet dere hvilke nettsider som gjør det? Anonymkode: 752af...8ba
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 Tipper det beste er å kontakte hotellet direket i slike tilfeller, i stedet for å bruke bookingsider. Hvis det ikke kommer opp en rabatt når dere prøver å booke via nettsiden deres, ta kontakt på epost og hør om dere kan få rabatt for såpass lang tid. Vil tro det går an å få. Anonymkode: 06971...d95
Gjest Overrasket Skrevet 4. juli 2018 #3 Skrevet 4. juli 2018 40 minutter siden, AnonymBruker said: Tipper det beste er å kontakte hotellet direket i slike tilfeller, i stedet for å bruke bookingsider. Hvis det ikke kommer opp en rabatt når dere prøver å booke via nettsiden deres, ta kontakt på epost og hør om dere kan få rabatt for såpass lang tid. Vil tro det går an å få. Anonymkode: 06971...d95 Nå påpeker jo TS at det ikke dreier seg om ett hotell, men flere hoteller på forskjellige steder over en to-ukers periode. TS: Jeg vet hotels.com tilbyr en "få tiende natten gratis"-løsning eller noe slikt. Dog vil jeg nok si at det ikke nødvendigvis er gitt at det blir billigst å aktivt benytte deg av det tilbudet. Det kan være at andre rabatter og enkeltstående tilbud gjør at totalprisen blir rimeligere enn dersom du aktivt jakter på å samle opp X antall netter i et elektronisk lojalitetesprogram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå