Gå til innhold

Rabatter ved hotellbestilling over x antall dager. Hvilke nettsider?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal bestille hotell for 14 dager. Hotellene vil bli i ulike byer og land. Men jeg har hørt enkelte nettsider gir hver x hotellnatt gratis eller gir rabatter ved flere bestillinger. 

Vet dere hvilke nettsider som gjør det?

Anonymkode: 752af...8ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tipper det beste er å kontakte hotellet direket i slike tilfeller, i stedet for å bruke bookingsider. Hvis det ikke kommer opp en rabatt når dere prøver å booke via nettsiden deres, ta kontakt på epost og hør om dere kan få rabatt for såpass lang tid. Vil tro det går an å få. :)

Anonymkode: 06971...d95

Gjest Overrasket
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Tipper det beste er å kontakte hotellet direket i slike tilfeller, i stedet for å bruke bookingsider. Hvis det ikke kommer opp en rabatt når dere prøver å booke via nettsiden deres, ta kontakt på epost og hør om dere kan få rabatt for såpass lang tid. Vil tro det går an å få. :)

Anonymkode: 06971...d95

Nå påpeker jo TS at det ikke dreier seg om ett hotell, men flere hoteller på forskjellige steder over en to-ukers periode. 

TS: Jeg vet hotels.com tilbyr en "få tiende natten gratis"-løsning eller noe slikt. Dog vil jeg nok si at det ikke nødvendigvis er gitt at det blir billigst å aktivt benytte deg av det tilbudet. Det kan være at andre rabatter og enkeltstående tilbud gjør at totalprisen blir rimeligere enn dersom du aktivt jakter på å samle opp X antall netter i et elektronisk lojalitetesprogram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...