AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Lang historie kort: har fått følelser for en av mine aller beste kompiser. Jeg har vært forelsket i han tidligere, for 7-8 år siden, og følelsene har plutselig blusset opp igjen. En felles venn har fortalt meg at han jeg har følelser for, også har vært betatt av av meg i perioder, men at vi ikke har vært det samtidig. Vi har god kjemi og mange felles interesser, og har tilbrakt mye tid sammen på tomannshånd de siste årene, uten at noen av oss har vært/virket interessert i at det skal skje noe romantisk e.l. Nå tenker jeg altså plutselig på han dagen lang, og er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg synes det at vi er så gode venner gjør det vanskelig å være ærlig om hva jeg føler om han. Det kan fort bli rar stemning både mellom oss to, og med felles venner. Vi bor for tiden i forskjellige byer, men har nesten daglig kontakt via sosiale medier, og ses med jevne mellomrom på hjemstedet eller på besøk på hverandres bosted (ikke bare for å besøke hverandre, men også felles venner). Vi er begge i midten av tjueårene og ingen har vært i seriøse forhold denne tiden. Er det håp, og er det noen tips til hvordan man i såfall går fram? Eller bare noe jeg må komme meg over? Anonymkode: 6b2a3...cad
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 Man må gå fra kompis-kommunikasjon til flørting, og se hvordam den andre reagerer på det. Om kommunikasjonen mellom dere forandrer seg til noe romantisk, vil dere havne i en flow hvor alt du mistenker blir kleint ikke er så kleint likevel. Lykke til. Anonymkode: 5bfe8...b89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå