Rotemor Skrevet 4. juli 2018 #21 Skrevet 4. juli 2018 1 time siden, hocane skrev: Jeg ler over denne trenden om at mange kvinner klager på useriøse menn når de refererer til Tinder, som hovedsakelig er en sexapp. Helt enig! Jeg kjenner jenter som virkelig ikke har skjønt det der og som lurer seg selv om og om igjen.... 2
Opplyst Skrevet 4. juli 2018 #22 Skrevet 4. juli 2018 7 timer siden, Sjokoladeknask skrev: Kjemi da. Uten det kan man i hvert fall glemme et forhold. Når skrev jeg at jeg er uenig i det? Utseende er likevel en veldig sentral faktor når man skal finne seg en ektefelle, og det vet vi alle, selv de som har problemer med å innrømme det overfor seg selv og andre. 1
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 4. juli 2018 #23 Skrevet 4. juli 2018 1 time siden, Opplyst skrev: Utseende er likevel en veldig sentral faktor når man skal finne seg en ektefelle, og det vet vi alle, selv de som har problemer med å innrømme det overfor seg selv og andre. Vel. Jeg traff på min samboer her inne, og møttes ikke F2F før etter 1 år senere. Har aldri hatt det bedre.
herzeleid Skrevet 4. juli 2018 #24 Skrevet 4. juli 2018 2 minutter siden, Sjokoladeknask skrev: Vel. Jeg traff på min samboer her inne, og møttes ikke F2F før etter 1 år senere. Har aldri hatt det bedre. Og det finnes folk som bor der "ingen skulle tru at nokon kunne bu" og er fornøyde med det 1
Gjest Axl Skrevet 4. juli 2018 #25 Skrevet 4. juli 2018 Det er ofte de som sliter med å få seg noe som er så desperat og ute etter en ting. De gjør alt for å få seg et ligg og ofte lurer de damene i starten, lar det se ut som de er ute etter noe seriøst, men egentlig er de bare desperat etter å få knullet med hvem som helst. Finnes nok mange av de, men alle er ikke sånn.
hocane Skrevet 4. juli 2018 #26 Skrevet 4. juli 2018 17 minutter siden, Axl skrev: et er ofte de som sliter med å få seg noe som er så desperat og ute etter en ting. De gjør alt for å få seg et ligg og ofte lurer de damene i starten, lar det se ut som de er ute etter noe seriøst, men egentlig er de bare desperat etter å få knullet med hvem som helst. Finnes nok mange av de, men alle er ikke sånn. Henger nok mye sammen med den seksuelle frigjøringen hos kvinner på 80-tallet. Hvorfor gidde å få seg kjæreste når det er så enkelt å få seg et ligg uansett gjennom tinder og andre datingsider. Selvsagt finnes det seriøse menn der ute, men det er samtidig mange menn som er mer enn fornøyd med unkarstilværelsen. 1
Opplyst Skrevet 4. juli 2018 #27 Skrevet 4. juli 2018 27 minutter siden, Sjokoladeknask skrev: Vel. Jeg traff på min samboer her inne, og møttes ikke F2F før etter 1 år senere. Har aldri hatt det bedre. Vel, unntak finnes, men jeg tror likevel ikke helt på at du ikke hadde sett bilde eller dannet deg et mentalt bilde av utseende hans. Slikt er også veldig risikabelt i tilfelle virkeligheten over hodet ikke svarer til forventningene. Du kan lure deg selv så mye du lyster, men i virkeligheten har faktisk utseende noe å si. Selv for deg. Hvor mye er selvsagt et annet spørsmål, men betydning har utseende okke som.
Gjest Axl Skrevet 4. juli 2018 #28 Skrevet 4. juli 2018 1 minutt siden, hocane skrev: Henger nok mye sammen med den seksuelle frigjøringen hos kvinner på 80-tallet. Hvorfor gidde å få seg kjæreste når det er så enkelt å få seg et ligg uansett gjennom tinder og andre datingsider. Selvsagt finnes det seriøse menn der ute, men det er samtidig mange menn som er mer enn fornøyd med unkarstilværelsen. Klart det, men ærlighet om hva man vil fra starten av er en fin ting.
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 4. juli 2018 #29 Skrevet 4. juli 2018 5 minutter siden, Opplyst skrev: Vel, unntak finnes, men jeg tror likevel ikke helt på at du ikke hadde sett bilde eller dannet deg et mentalt bilde av utseende hans. Slikt er også veldig risikabelt i tilfelle virkeligheten over hodet ikke svarer til forventningene. Du kan lure deg selv så mye du lyster, men i virkeligheten har faktisk utseende noe å si. Selfier forvrenger gjerne trynet og av og til ser man ut som noe annet rart, men hvis man har det helt utmerket med hverandre er det ikke det som betyr noe? 😌
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #30 Skrevet 4. juli 2018 Men selv menn kan vel være interessert i å ha noen å dele annet enn sex med vel? Er på noen nettsider og har ikke hatt noe hell så langt. Går på byn av og til, men bare en gang hatt med meg en hjem. Er ikke min greie det. Er vel midt på treet utseendemessig. Tror jeg ikke har prinsessefakter, men ser jo hvem jeg synes er flott. Så hvor finner man menn da? Anonymkode: 6ebfe...823 1
hocane Skrevet 4. juli 2018 #31 Skrevet 4. juli 2018 (endret) 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men selv menn kan vel være interessert i å ha noen å dele annet enn sex med vel? Er på noen nettsider og har ikke hatt noe hell så langt. Går på byn av og til, men bare en gang hatt med meg en hjem. Er ikke min greie det. Er vel midt på treet utseendemessig. Tror jeg ikke har prinsessefakter, men ser jo hvem jeg synes er flott. Så hvor finner man menn da? Anonymkode: 6ebfe...823 Hvilken aldersgruppe du går for er relevant. Finne seriøse menn i 18-25 årsalderen er jo selvsagt mye verre enn menn i 30-40 årsalderen. Endret 4. juli 2018 av hocane 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #32 Skrevet 4. juli 2018 4 minutter siden, hocane skrev: Hvilken aldersgruppe du går for er relevant. Finne seriøse menn i 18-25 årsalderen er jo selvsagt mye verre enn menn i 30-40 årsalderen. Tenker 40+ her. Anonymkode: 6ebfe...823
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #33 Skrevet 4. juli 2018 12 timer siden, Opplyst skrev: Har du pådratt deg prinsessesyndromet? Det innebærer at kvinnen tror hun er mer attraktiv enn egentlig hun er, fordi hun får seksuell oppmerksomhet fra menn som er høyere opp på attraktivitetsskalaen enn henne, og derfor trekker seg unna menn som er mer på hennes eget nivå. Det er gjerne prinsessene som begynner å sutre og klage over at menn bare er ute etter en ting, fordi de ikke forstår at Kjell Kjekken ikke er interessert i noe forhold med henne, da han bare ser nødt til å gå ned i standard for å få seg den tilfeldige sexen kvinner så sjelden tilbyr uten at hun blir bydd på noe mer kvalitet enn hun normalt har tilgang på. Så hvis du har problemer med å finne menn som er interessert i et langvarig forhold med deg, så kan det kanskje være en ide å gå ned i standard for å være sikker på at de faktisk er interessert i et langvarig forhold med deg? De fleste menn er også interessert i langvarige forhold, men ikke med kvinner som er under dem på attraktivitetsskalaen. De kvinnene er bare interessant for tilfeldig sex. Jeg er kanskje litt enig i det du skriver, men kan du beskrive en typisk kvinne som tror hun er mer attraktiv enn hun egentlig er? I mine øyne er det gjerne de som bruker i overkant med sminke, klær som tiltrekker seg oppmerksomhet og de søker veldig mye oppmerksomhet rundt sitt utseende. Det er sjelden det er særlig mye ekte ved utseendet deres. Men jeg tror neppe det er sånn at alle kvinner som liker å sminke seg, kle seg pent osv er naive og selvgode. Og hvordan går man nedover i skala? Selv orker jeg ikke og gjøre så mye med utseendet siden jeg liker å bli sett for hva jeg er. Hvor attraktiv jeg er vet jeg ikke, for oppsøker ikke arenaer for og finne det ut. Jeg prøver ikke og stjele andre kvinners menn eller gjøre annet for og få det bekreftet. Anonymkode: 426f2...38b 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #34 Skrevet 4. juli 2018 20 minutter siden, hocane skrev: Hvilken aldersgruppe du går for er relevant. Finne seriøse menn i 18-25 årsalderen er jo selvsagt mye verre enn menn i 30-40 årsalderen. Hahaha: NEI. Det er menn mellom 30 og 40 som er verst. Anonymkode: 28e1a...0a1 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #35 Skrevet 4. juli 2018 9 timer siden, hocane skrev: Jeg ler over denne trenden om at mange kvinner klager på useriøse menn når de refererer til Tinder, som hovedsakelig er en sexapp. Le masse over meg da 😂😂 Jeg fant ektemannen min på Tinder, og det uten å ha hatt masse sex før det hadde gått litt tid. Le litt av alle seriøse menn mens latteren er i gang. For jeg møtte ganske mange seriøse der. Syns det er morsomt at du ler jeg. For jeg ler enda mer og høyere enn deg 😂😂 Anonymkode: 3ead0...80e 2
Opplyst Skrevet 4. juli 2018 #36 Skrevet 4. juli 2018 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kanskje litt enig i det du skriver, men kan du beskrive en typisk kvinne som tror hun er mer attraktiv enn hun egentlig er? I mine øyne er det gjerne de som bruker i overkant med sminke, klær som tiltrekker seg oppmerksomhet og de søker veldig mye oppmerksomhet rundt sitt utseende. Det er sjelden det er særlig mye ekte ved utseendet deres. Men jeg tror neppe det er sånn at alle kvinner som liker å sminke seg, kle seg pent osv er naive og selvgode. Og hvordan går man nedover i skala? Selv orker jeg ikke og gjøre så mye med utseendet siden jeg liker å bli sett for hva jeg er. Hvor attraktiv jeg er vet jeg ikke, for oppsøker ikke arenaer for og finne det ut. Jeg prøver ikke og stjele andre kvinners menn eller gjøre annet for og få det bekreftet. Anonymkode: 426f2...38b Dette er bare generelle betraktninger, ikke noe som kan presiseres nøyaktig ned til den enkelte kvinne eller en liten gruppe av kvinner som ser sånn og sånn ut, kler seg sånn og sånn og oppfører seg sånn og sånn. Å gå nedover på attraktivitetsskalaen er da vel enkelt? Det er bare å gå for de mennene som er mindre attraktive for deg enn de mest attraktive mennene som viser deg interesse. Endret 4. juli 2018 av Opplyst
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #37 Skrevet 4. juli 2018 4 minutter siden, Opplyst skrev: Dette er bare generelle betraktninger, ikke noe som kan presiseres nøyaktig ned til den enkelte kvinne eller en liten gruppe av kvinner som ser sånn og sånn ut, kler seg sånn og sånn og oppfører seg sånn og sånn. Å gå nedover på attraktivitetsskalaen er da vel enkelt? Det er bare å gå for de mennene som er mindre attraktive for deg enn de mest attraktive mennene som viser deg interesse. Hvordan vet jeg om en mann er attraktiv? Jeg blir heller singel enn og bli sammen med en jeg ikke deler en eneste interesse med, og som ikke får meg våt der nede, for vi skal tross alt ha sex i et forhold. Men om jeg plutselig forelsker meg i denne mannen som jeg finner lite attraktiv, burde jeg dumpe han i det jeg forelsker meg da? For da har han jo plutselig kommet over meg på skalaen.. Anonymkode: 426f2...38b
Opplyst Skrevet 4. juli 2018 #38 Skrevet 4. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan vet jeg om en mann er attraktiv? Anonymkode: 426f2...38b Hvordan skal jeg vite det hvis ikke du vet det? Det er ikke jeg som skal ha ham.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #39 Skrevet 4. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Le masse over meg da 😂😂 Jeg fant ektemannen min på Tinder, og det uten å ha hatt masse sex før det hadde gått litt tid. Le litt av alle seriøse menn mens latteren er i gang. For jeg møtte ganske mange seriøse der. Syns det er morsomt at du ler jeg. For jeg ler enda mer og høyere enn deg 😂😂 Anonymkode: 3ead0...80e Tenk om mannen din er utro da.. eller er på Tinder.. det KAN skje, og de fleste menn på Tinder har jo ganske umoralske verdier. Anonymkode: 7137b...a1d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #40 Skrevet 4. juli 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha: NEI. Det er menn mellom 30 og 40 som er verst. Anonymkode: 28e1a...0a1 Og DET er faktisk helt sant. Veldig vanskelig å finne en mellomting mellom sexgalninger/grobianer, og tafatte hjelpeløse tullinger. Fleksnes og Trond-Viggo blir jo spennende i forhold. Anonymkode: c1ed0...41b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå