Gå til innhold

Sorry, menn. Så lei.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om mannen din er utro da.. eller er på Tinder.. det KAN skje, og de fleste menn på Tinder har jo ganske umoralske verdier. 

Anonymkode: 7137b...a1d

😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 3ead0...80e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha: NEI. Det er menn mellom 30 og 40 som er verst. 

Anonymkode: 28e1a...0a1

Enig... Møtt mange 18 åringer i en 40 år gammel kropp som tviholder på ungkarlivet. Tragisk spør du meg. Pretty Much ute etter puling og alkohol 

Hilsen kvinne 29.

Anonymkode: 9c2b3...567

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Le masse over meg da 😂😂

Jeg fant ektemannen min på Tinder, og det uten å ha hatt masse sex før det hadde gått litt tid. Le litt av alle seriøse menn mens latteren er i gang. For jeg møtte ganske mange seriøse der. 

Syns det er morsomt at du ler jeg. For jeg ler enda mer og høyere enn deg 😂😂

Anonymkode: 3ead0...80e

Det er flott det altså, men realiteten er at alle bør være fullt klar over at majoriteten ser på tinder som en sexapp og bør ikke klage på at folk ikke er ute etter forhold der inne.

• Liker 2
Skrevet (endret)
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig... Møtt mange 18 åringer i en 40 år gammel kropp som tviholder på ungkarlivet. Tragisk spør du meg. Pretty Much ute etter puling og alkohol 

Hilsen kvinne 29.

Og sånn går det når kvinner blir like løse som menn på datingfronten og menn ikke lenger har noe å strebe etter.

Bra jobba feminisme.

Endret av hocane
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, hocane skrev:

Og sånn går det når kvinner blir like løse som menn på datingfronten og menn ikke lenger har noe å strebe etter.

Bra jobba feminisme.

Tror ikke det er noe galt med feminismen, men menn om du seriøst mener at menn har strandet et eller annet sted i middelalderen og leter etter type fagre jomfruer med kyskhetsbelter. 

Anonymkode: 28e1a...0a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 7/4/2018 at 1:54 AM, AnonymBruker said:

Hvor er ordentlig  og seriøse menn som tenker på annet enn sex osv? Frustrert og oppgitt av dette nå. 

Jeg er her jeg, men dere kvinner vil ikke ha meg. I stedet så velger dere menn som utnytter dere, behandler dere dårlig, og generelt ikke fortjener dere, så kommer dere og skriker om det på min skulder. Helt til nestemann dukker opp. 

Anonymkode: 388c9...85b

• Liker 1
Skrevet

Nå er det jo nye tider. Inngangen til å gå inn i et forhold har blitt mye høyere nå enn før. Både menn og kvinner klarer seg stort sett utmerket alene, og forhold blir vektet opp mot singellivet. Det har blitt enkelt å skaffe seg nærhet. Den sosiale delen dekkes av venner og familie. Pulevenner dekker den seksuelle. Mange ser på forhold som en risikosport i dagens seriemonogame samfunn. Folk hopper fra partner til partner, og det er klart noe skjer etterhvert som hjertene blir knust. At kynismen overtar i dagens samfunn er ikke akkurat oppsiktsvekkende. 

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, Sphere skrev:

Nå er det jo nye tider. Inngangen til å gå inn i et forhold har blitt mye høyere nå enn før. Både menn og kvinner klarer seg stort sett utmerket alene, og forhold blir vektet opp mot singellivet. Det har blitt enkelt å skaffe seg nærhet. Den sosiale delen dekkes av venner og familie. Pulevenner dekker den seksuelle. Mange ser på forhold som en risikosport i dagens seriemonogame samfunn. Folk hopper fra partner til partner, og det er klart noe skjer etterhvert som hjertene blir knust. At kynismen overtar i dagens samfunn er ikke akkurat oppsiktsvekkende. 

Så lenge feminismen fortsetter og det tradisjonelle fortsetter å synke vil denne trenden kun øke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er her jeg, men dere kvinner vil ikke ha meg. I stedet så velger dere menn som utnytter dere, behandler dere dårlig, og generelt ikke fortjener dere, så kommer dere og skriker om det på min skulder. Helt til nestemann dukker opp. 

Anonymkode: 388c9...85b

tror det ikke er deg deter noe med, men den gruppen menn som gjerne vil utnytte og bare er interessert i sex. de er ekstremt pågående, og noen ganger er de veldig gode til å manipulerer også... men jeg har bestemt meg... denne gangen tar jeg ikke til takke med noe som ikke er bra for meg. og til de som snakker om å velge over og unner sitt nivå.... en som  ikke elsker meg for meg...er langt unner mitt nivå!!!! det tok meg 36 år, men jeg ser deg nå... ganske klart... for jeg vet hva jeg vil, og jeg vet endelig min egen verdi og hva jeg fortjener. denne gangen velger jeg en som vi meg vel, og tenker at det blir en som deg;)

Anonymkode: b9f3d...771

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, hocane skrev:

Bra jobba feminisme.

Jeg er kvinne og er helt enig med deg! Så lenge kvinner godtar å være FF så er det ikke så stor hensikt for menn å gidde å være i et monogamt forhold heller. De får jo dekt alle godene ved et forhold: vennskap, henge litt sammen når det passer, masse sex og de står i tillegg fri til å ligge med andre. Hvorfor skulle de da gidde å forplikte seg? Og etterpå så klager kvinner over at ingen menn vil forplikte seg til dem.. Rart ikke kvinner ser dette selv! 

Anonymkode: 58930...024

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må være en ganske kjedelig person hvis sex er det eneste menn vil ha fra/med deg... 

Anonymkode: ad012...e84

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må være en ganske kjedelig person hvis sex er det eneste menn vil ha fra/med deg... 

Kan jo være, men håpte ikke det. 

Dette er ved skriving på datesider.

Anonymkode: 6ebfe...823

• Liker 1
Skrevet
På 4.7.2018 den 1.56, Tøytigern skrev:

Mest sannsynlig er de opptatt.

Det er ikke sant! Finnes masse single jenter som leter, samme er det nok med gutter. TS, hvis du bare møter en type menn så er det kanskje du som må forandre deg på ett vis? Mennene finnes.. 

Skrevet

Ofte kan sånne rene sextreff utvikle seg til å bli noe mer. At de bare er interessert i å pule sånn til å begynne med trenger ikke bety at det stopper der.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, StovnerJune skrev:

Ofte kan sånne rene sextreff utvikle seg til å bli noe mer. At de bare er interessert i å pule sånn til å begynne med trenger ikke bety at det stopper der.

Har du opplevde det. Har unngått sånne relasjoner for har tenkt at da blir det vel med det. 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du opplevde det. Har unngått sånne relasjoner for har tenkt at da blir det vel med det. 

Jeg har opplevd det, men selvfølgelig hvis det er et sextreff du går til så er det stor sjanse for at det ikke blir mer enn det også.

AnonymBruker
Skrevet
På 5.7.2018 den 13.44, AnonymBruker skrev:

Da er alle damer kjedelige da, siden det er det eneste menn er ute etter.. Menn vil bare harve over flest mulig damer. 

Anonymkode: 7137b...a1d

• Liker 2
Skrevet
On 7/4/2018 at 1:54 AM, AnonymBruker said:

Er det bare jeg som er så uheldig som møter useriøse menn som bare er ute etter en ting? Hvor er ordentlig  og seriøse menn som tenker på annet enn sex osv? Frustrert og oppgitt av dette nå. 

Overalt ...men skal du komme i kontakt med dem så må du ta noe intiativ selv ...de mannfolkene som aktivt går fra dame til dame og sjekker dem opp er vel den typen som bare er ute etter en ting ..så mye verre enn dette er det ikke. 

Skrevet
On 7/5/2018 at 11:26 AM, hocane said:

Så lenge feminismen fortsetter og det tradisjonelle fortsetter å synke vil denne trenden kun øke.

Alt var så mye bedre denngang kvinner var umyndiggjort privateiendom og man kun måtte avtale brudepris med fedrene og de øvrige mannlige slektningene deres for å få seg en kone.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, blaamandag skrev:

Alt var så mye bedre denngang kvinner var umyndiggjort privateiendom og man kun måtte avtale brudepris med fedrene og de øvrige mannlige slektningene deres for å få seg en kone.

Sier mest om deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...