Gå til innhold

Sorry, menn. Så lei.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som er så uheldig som møter useriøse menn som bare er ute etter en ting? Hvor er ordentlig  og seriøse menn som tenker på annet enn sex osv? Frustrert og oppgitt av dette nå. 

Anonymkode: 6ebfe...823

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig er de opptatt.

• Liker 5
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

En forventning om at man skal være ordentlig og seriøs og ikke tenke på sex er ikke akkurat noe som innbyr til varme følelser for min del i hvert fall. Det høres heller stusselig ut.

AnonymBruker
Skrevet

Misforstå meg rett. På sikt så klart, men er det det første du tenker på evt forteller om runking eller sender bilde av utstyret?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Tøytigern skrev:

Mest sannsynlig er de opptatt.

Er gjerne det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heihei! Jeg finner da ordentlige menn hele tida. Man må vite hva man skal se etter. Mange diskusjoner på singelforumet om hvilke type ting man skal passe seg for.

Anonymkode: e5577...522

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som er så uheldig som møter useriøse menn som bare er ute etter en ting? Hvor er ordentlig  og seriøse menn som tenker på annet enn sex osv? Frustrert og oppgitt av dette nå. 

Hvor er det du møter disse mennene? Om du møter dem på et utested kl 3 en lørdagsnatt eller på tinder osv, så har det ganske mye å si (selv om det ikke er umulig å bli sammen med noen du har møtt ute på byen :)).

• Liker 1
Skrevet

Jeg er seriøs og singel! :)..But then again...im like sooo messed up..

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er nok over alt men mange er opptatt, særlig ettersom en blir eldre, og en del har nok også mer "lettvinte" relasjoner til kvinner de ikke ønsker noe mer med frem til de finner den rette. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du pådratt deg prinsessesyndromet? Det innebærer at kvinnen tror hun er mer attraktiv enn egentlig hun er, fordi hun får seksuell oppmerksomhet fra menn som er høyere opp på attraktivitetsskalaen enn henne, og derfor trekker seg unna menn som er mer på hennes eget nivå.

Det er gjerne prinsessene som begynner å sutre og klage over at menn bare er ute etter en ting, fordi de ikke forstår at Kjell Kjekken ikke er interessert i noe forhold med henne, da han bare ser nødt til å gå ned i standard for å få seg den tilfeldige sexen kvinner så sjelden tilbyr uten at hun blir bydd på noe mer kvalitet enn hun normalt har tilgang på.

Så hvis du har problemer med å finne menn som er interessert i et langvarig forhold med deg, så kan det kanskje være en ide å gå ned i standard for å være sikker på at de faktisk er interessert i et langvarig forhold med deg? De fleste menn er også interessert i langvarige forhold, men ikke med kvinner som er under dem på attraktivitetsskalaen. De kvinnene er bare interessant for tilfeldig sex. 

• Liker 2
Gjest Sjokoladeknask
Skrevet
27 minutter siden, Opplyst skrev:

Har du pådratt deg prinsessesyndromet? Det innebærer at kvinnen tror hun er mer attraktiv enn egentlig hun er, fordi hun får seksuell oppmerksomhet fra menn som er høyere opp på attraktivitetsskalaen enn henne, og derfor trekker seg unna menn som er mer på hennes eget nivå.

Det er gjerne prinsessene som begynner å sutre og klage over at menn bare er ute etter en ting, fordi de ikke forstår at Kjell Kjekken ikke er interessert i noe forhold med henne, da han bare ser nødt til å gå ned i standard for å få seg den tilfeldige sexen kvinner så sjelden tilbyr uten at hun blir bydd på noe mer kvalitet enn hun normalt har tilgang på.

Så hvis du har problemer med å finne menn som er interessert i et langvarig forhold med deg, så kan det kanskje være en ide å gå ned i standard for å være sikker på at de faktisk er interessert i et langvarig forhold med deg? De fleste menn er også interessert i langvarige forhold, men ikke med kvinner som er under dem på attraktivitetsskalaen. De kvinnene er bare interessant for tilfeldig sex. 

Det der går jo bare på utseende. Forhold varer jo ikke hvis det kun går på det. 

Skrevet
3 minutter siden, Sjokoladeknask skrev:

Det der går jo bare på utseende. Forhold varer jo ikke hvis det kun går på det. 

Nei, men som vi alle vet er utseende en veldig sentral faktor når man skal finne seg en ektefelle. Mange kvinner påstår gjerne noe annet, men det er rett og slett ikke sant.

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min er ledig på markedet (vi gjorde det nettopp slutt). Han gir deg komplimenter i fleng, får deg til å føle deg som dronninga hans, kikker på deg med beundrende og flørtende blikk selv etter mange år. Han tar deg med ut på restauranter, romantiske kveldsturer og kan snakke i timevis om dype ting.

Eneste minuset er at han gjør dette med flere på samme tid, såååå...

Anonymkode: c9dd6...c28

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det der er ikke lett. Man har jo lyst selv, men hvis mannen drar i gang den praten tidlig, eller man har sex før man blir skikkelig kjent, så reduseres sannsynligheten for at man vet om man trives sammen.

Det siste året har lært meg at man må sile ut de useriøse ved å bli kjent med de. Vis hvem du er og hva du står for, og er de ikke intr, så går du videre. Vent med sex til man har blitt skikkelig kjent. Det går an å ta med en mann hjem på overnatting og si at han kan være med, men at du ikke har sex første kvelden. Jeg har snakket hele natten mer enn en gang. Tenk litt over hvordan han får deg til å føle deg og hvor intr han er i hele deg. 

Nå er kanskje jeg litt annerledes enn andre siden jeg tiltrekkes av slanke, trente afrikanere med en åpenhet som gjør det enkelt å snakke om alt. Har en kjæreste nå, med gode verdier (han jobber i helsevesenet og er over middels intr i bakterier og seksuelt overførbare sykdommer - så jeg testet meg for klamydia, herpes og hiv da vi ble sammen). Så jeg vet han ikke vil være utro 😂☺️. Han er en god far, som gjør at jeg aksepterer å komme i siste rekke da han er med ungene. Man må gi og ta på begge sider. 

Steve Carell har spilt inn en film som jeg synes drar frem essensen i dette. Han er i ferd med å bli skilt, og treffer en womanizer som han blir venn med. Womanizeren faller selvfølgelig til slutt for en dame, og guess what, det er en dame han kan snakke med. Ja, jeg vet det er amerikansk film. Men det er jo slik det er. 

Anonymkode: 510bc...1f5

• Liker 3
Gjest Sjokoladeknask
Skrevet
1 time siden, Opplyst skrev:

Nei, men som vi alle vet er utseende en veldig sentral faktor når man skal finne seg en ektefelle. Mange kvinner påstår gjerne noe annet, men det er rett og slett ikke sant.

Kjemi da. Uten det kan man i hvert fall glemme et forhold. 

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre man liker menn som er på byen drita kl 3 på natta, så møter man ikke Sin Utkårede der. Sier ikke at det er noe feil med menn på byen kl 3 på natta, men det er jo ikke vits å lete der hvis man ikke liker de mannfolka. Går vel ikke på jazzkonsert for å sjekke opp publikum om man ikke liker partnere som liker jazz liksom? 

Anonymkode: 736af...bd0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min er ledig på markedet (vi gjorde det nettopp slutt). Han gir deg komplimenter i fleng, får deg til å føle deg som dronninga hans, kikker på deg med beundrende og flørtende blikk selv etter mange år. Han tar deg med ut på restauranter, romantiske kveldsturer og kan snakke i timevis om dype ting.

Eneste minuset er at han gjør dette med flere på samme tid, såååå...

Anonymkode: c9dd6...c28

😂 Burde kanskje ikke le, men finalen din her var det klasse over.

Anonymkode: 69071...862

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heihei! Jeg finner da ordentlige menn hele tida. Man må vite hva man skal se etter. Mange diskusjoner på singelforumet om hvilke type ting man skal passe seg for.

Anonymkode: e5577...522

Ja fortell hva man skal se etter da. Eller vil du bare si litt og ikke resten og dele hemmeligheten? 

Anonymkode: 3ead0...80e

Skrevet (endret)

Jeg ler over denne trenden om at mange kvinner klager på useriøse menn når de refererer til Tinder, som hovedsakelig er en sexapp.

Endret av hocane
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, nei... for jenter har jo ikke seksuelle behov selv, nei...

Anonymkode: 2afe7...d87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...