Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De bidrar jo kun til splittelse i samfunnet. Sammen med FRP og Listhaug 

Anonymkode: 4215a...41d

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jaha? Hvordan da mener du?

Anonymkode: e243a...343

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaha? Hvordan da mener du?

La være å lese dem?

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der høres jo veldig splittende ut. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La være å lese dem?

Burde spesifisert skjønner jeg.

Det jeg lurte på var hvorfor disse nettstedene bare skaper splittelse i samfunnet?

• Liker 1
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
1 minutt siden, Opplyst said:

Det der høres jo veldig splittende ut. 

Bidrar til at ikke alle mener akkurat det samme som meg selv = bidrar til splittelse

AnonymBruker
Skrevet

Boikotte? Selv har jeg tenkt til å starte en blogg og prøve å konkurrere mot disse folkene. Er selv trygda så har kanskje en fordel siden jeg da "kjenner publikum". 

Hadde vært fint å spe på litt penger og om jeg kan få betalt for å skrive det samme som jeg skriver på nettforumer og i kommentarfelter så er jo det bare flotters. 

Venter bare på neste sexhistorie mediene ikke velger å skrive om for å kunne få booste bloggen min. 

Anonymkode: 6979f...f2d

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Boikotte? Selv har jeg tenkt til å starte en blogg og prøve å konkurrere mot disse folkene. Er selv trygda så har kanskje en fordel siden jeg da "kjenner publikum". 

Hadde vært fint å spe på litt penger og om jeg kan få betalt for å skrive det samme som jeg skriver på nettforumer og i kommentarfelter så er jo det bare flotters. 

Venter bare på neste sexhistorie mediene ikke velger å skrive om for å kunne få booste bloggen min. 

Noe sier meg at du ikke kommer til å få i nærheten av samme antallet lesere fra samfunnseliten som Resett, Document og HRS har. Samfunnseliten virkelig nileser hva som skrives der. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Opplyst said:

Noe sier meg at du ikke kommer til å få i nærheten av samme antallet lesere fra samfunnseliten som Resett, Document og HRS har. Samfunnseliten virkelig nileser hva som skrives der. 

Nei, jeg regner ikke med å få like mange lesere som Resett, Document og HRS. De har jo flere i fulltidsstilling. Jeg er trygda og har naturligvis begrenset med kapasitet til hva jeg kan klare å få til. 

Men resett har i hvert fall gitt meg håpet om at det er rom for flere aktører på hva som tidlgier var "document og HRS sitt marked".

Så nå venter jeg bare på neste sexskandale mediene  hysjer ned og så skal jeg prøve å få folk til å lese om det på min blogg. Tror det er en grei strategi. Så skal jeg sjekke om jeg også klarer å holde på leserne når de først har kommet til bloggen min. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg regner ikke med å få like mange lesere som Resett, Document og HRS. De har jo flere i fulltidsstilling. Jeg er trygda og har naturligvis begrenset med kapasitet til hva jeg kan klare å få til. 

Men resett har i hvert fall gitt meg håpet om at det er rom for flere aktører på hva som tidlgier var "document og HRS sitt marked".

Så nå venter jeg bare på neste sexskandale mediene  hysjer ned og så skal jeg prøve å få folk til å lese om det på min blogg. Tror det er en grei strategi. Så skal jeg sjekke om jeg også klarer å holde på leserne når de først har kommet til bloggen min. 

Greit nok, så får jeg si prosentandel, da. Noe sier meg at du ikke kommer til å få i nærheten av samme prosentandel med lesere fra samfunnseliten som Resett, Document og HRS har. Samfunnseliten virkelig nileser hva som skrives der.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Opplyst said:

Greit nok, så får jeg si prosentandel, da. Noe sier meg at du ikke kommer til å få i nærheten av samme prosentandel med lesere fra samfunnseliten som Resett, Document og HRS har. Samfunnseliten virkelig nileser hva som skrives der.

Jeg har ikke lyst på lesere fra samfunnseliten. Jeg har lyst til å tjene penger. Tror du samfunnseliten donerer penger til Resett, Document og HRS? Det tror ikke jeg! 

Jeg har lyst på leserne som er villige til å betale meg. De andre lesere bryr jeg meg fint lite om. 

Jeg skriver innlegg på flere av landets største forumer så jeg har nok av folk som leser innleggene mine. Hva jeg ikke har er folk som betaler meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil heller boikotte søppel som VG og Dagbladet... 

Anonymkode: ed1ca...914

• Liker 4
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lyst på lesere fra samfunnseliten. Jeg har lyst til å tjene penger. Tror du samfunnseliten donerer penger til Resett, Document og HRS? Det tror ikke jeg! 

Jeg har lyst på leserne som er villige til å betale meg. De andre lesere bryr jeg meg fint lite om. 

Øystein Stray Spetalen og Jan Haudemann-Andersen skal i hvert fall ha gitt solide bidrag til Resett.

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Resett har faktisk elitepenger bak seg. De bygde seg ikke møysommelig opp fra kjøkkenbenken over mange år, slik Document gjorde. Resett var oppe og stå med full fart fra dag en, og det kunne de gjøre ene og alene fordi bankkontoen var stor allerede før de begynte. 

Skrevet

Hatgrupper alle tre. Rasisme satt i system.

• Liker 2
Skrevet (endret)
53 minutter siden, MannOslo1984 skrev:

Jeg kjenner ingen som hater mer enn godhetstyrannene. Hat satt i system. 

Endret av Opplyst
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var ytringsfrihet i landet her jeg. Tydeligvis ikke. Meningssensur for alle pengene!

Anonymkode: 75e56...8e2

• Liker 4
Gjest HankySpanky
Skrevet (endret)
On 7/4/2018 at 1:16 AM, AnonymBruker said:

Vil heller boikotte partier som rødt, SV, MDG og svineri-nettsteder som kvinnegruppa-ottar, blitz, vepsen, radikalportal, dagbladet og klassekampen og annet søppel.

....vent...det gjør jeg jo allerede, tydeligvis flere som gjør det, dagbladet måtte bla flytte fra Oslo-sentrum til kulturelt berikede Hasle pga økonomi.....rett etter forsvant flere av raddiskjærringene fra redaksjonen av en eller annen grunn.

Blekker, partier og nettsteder som er tuftet på eller hyller de største marxist-despotene gjennom historien, burde vært forbudt, marxistiske ideer har drept over 200 millioner mennesker de siste 100 år og burde vært lagt på historiens skraphaug for lenge siden.

Endret av HankySpanky
  • 1 måned senere...
Skrevet
On 7/4/2018 at 1:16 AM, AnonymBruker said:

Det er bra å ha alternativet i forhold til MSM. Så finner du sannheten et sted i midten.

Anonymkode: 002e8...aac

Skrevet
On 7/4/2018 at 11:53 PM, MannOslo1984 said:

Tøv.

Anonymkode: 002e8...aac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...