allettteee Skrevet 12. desember 2022 #21 Del Skrevet 12. desember 2022 Jeg har gode erfaringer med eurodietten, jeg har gått mye raskere ned og fått mer overskudd på denne enn på ketolyse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #22 Del Skrevet 13. desember 2022 Alle dietter hvor du må kjøpe «produkter» er bortkastet. Spis råvarebasert mat så vil du få utbytte av hver eneste kcal, med metthet og god helse. Anonymkode: cc185...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HjelpZ Skrevet 13. desember 2022 #23 Del Skrevet 13. desember 2022 Inwe skrev (På 7/4/2018 den 9.14): Å spise vegansk funker som bare det, men du bør lage det meste av mat selv, funker ikke å være en junkfood-veganer om man vil ned i vekt. Skriver under på denne. Null problem å gå ned i vekt med sunt,vegansk kosthold. Og jeg spiser godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #24 Del Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 7/4/2018 den 9.40): Det er umulig å gå ned i vekt uten kaloriunderskudd. Anonymkode: 04c26...190 Enig. Men finnes noen triks. F.eks periodisk faste, da produserer du mer av hormon som gir metthetsfølelse og det blir lettere å spise mindre. Anonymkode: b6aa3...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå