Gå til innhold

Hvem er Sumaya Kirde Ali og Shurika Hansen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Disse har blitt diskutert her tidligere uten at jeg blir klok på det. Hvorfor er det viktig å diskutere dem? Hva har de bidratt til i samfunnet?

Endret av Redblackpil
kort
Videoannonse
Annonse
Skrevet

What?:klo:

Nei, jeg vet ikke hvem de er... Det kan igrunnen være hvem som helst.

Skrevet
1 minutt siden, Tøytigern skrev:

What?:klo:

Nei, jeg vet ikke hvem de er... Det kan igrunnen være hvem som helst.

Men de blir diskutert her i forumet. I min andre bruker som jeg ikke kommer inne på fant jeg mye om spesielt sumaya

Skrevet
1 minutt siden, Redblackpil skrev:

Men de blir diskutert her i forumet. I min andre bruker som jeg ikke kommer inne på fant jeg mye om spesielt sumaya

Fant ingenting om Sumaya Kirde Ali, men fant dette da jeg googlet Shurika Hansen. Antar det snakkes om noen kontroversielle meninger de har? https://www.dagsavisen.no/nyemeninger/shurika-hansen-1.1002528

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Hun hvis navn ikke kan nevnes på KG er fast skribent for en avis hvis navn ikke kan nevnes på KG.

Skrevet
1 minutt siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Hun hvis navn ikke kan nevnes på KG er fast skribent for en avis hvis navn ikke kan nevnes på KG.

Hæ?

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
2 minutter siden, Redblackpil said:

Hæ?

Jeg vet. Det er helt sinnsykt.

Skrevet

Her fant jeg en hel del ting

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, Tøytigern skrev:

Fant ingenting om Sumaya Kirde Ali, men fant dette da jeg googlet Shurika Hansen. Antar det snakkes om noen kontroversielle meninger de har? https://www.dagsavisen.no/nyemeninger/shurika-hansen-1.1002528

18 minutter siden, Redblackpil skrev:

Takk takk

Ja. Begge blir diskutert på mange facebooksider og ble henvist hit. Om islam og hijab. Resett var også viktig å krangle om 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...