AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #21 Skrevet 4. juli 2018 Just now, AnonymBruker said: Men jeg gidder hvis jeg føler at må "kjempe", og jeg gidder ikke noen merkelige spill med at man later som man ikke er interessert, men så er man det likevel. Da går jeg videre. Anonymkode: ce17d...1b6 Retelse der over - Jeg gidder ikke hvis jeg føler jeg må "kjempe".. Anonymkode: ce17d...1b6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #22 Skrevet 4. juli 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Selvfølgelig ikke. Jeg tar initiativ langt de fleste ganger. Jeg ber ut på date, jeg organiserer, jeg følger opp. Men jeg gidder hvis jeg føler at må "kjempe", og jeg gidder ikke noen merkelige spill med at man later som man ikke er interessert, men så er man det likevel. Da går jeg videre. Anonymkode: ce17d...1b6 Du skrev at du er gift. Anonymkode: 2d216...1e8
Arabella Skrevet 4. juli 2018 #23 Skrevet 4. juli 2018 6 timer siden, hocane skrev: Menn som lar kvinner dominere fortjener intet bedre. Omvendt da?
hocane Skrevet 4. juli 2018 #24 Skrevet 4. juli 2018 53 minutter siden, Arabella skrev: Omvendt da? Det går selvsagt begge veier. Som jeg har sagt flere ganger på dette forumet, en kjæreste er nettopp det, en kjæreste ikke moren din.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #25 Skrevet 4. juli 2018 Helt enig med at kvinner skal gjøre en innsats for å få en mann på kroken. Jeg er selv et "kupp", om jeg kan si deg selv. Og forventer at kvinnen skal ta kontakt og følge opp avtaler. Gjør hun ikke det, er hun ikke interessert heller. Anonymkode: ed064...d20
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #26 Skrevet 4. juli 2018 Ser ingen grunn til å kjempe for noen som avviser for noe kjønn. Det faller fort i dårlig jord og blir creepy. Men jeg mener: menn ofrer stort sett ingenting for damer, så å etterlyse de få mennene som aldri ville tenkt at fotball-vm var en legitim grunn til å droppe avtale med daten, er helst svært rasjonell.. Anonymkode: f4b3b...bc4
Opplyst Skrevet 4. juli 2018 #27 Skrevet 4. juli 2018 8 timer siden, Rotemor skrev: Lol! Finnes det slike holdninger enda??!? Det er ikke en holdning, det er et faktum. Legg også merke til hvilken blekke som skriver dette. Det er selve The Guardian, de politisk korrektes høyborg i Storbritannia og egentlig i hele Europa.
Rotemor Skrevet 4. juli 2018 #28 Skrevet 4. juli 2018 (endret) 42 minutter siden, Opplyst skrev: Det er ikke en holdning, det er et faktum. Legg også merke til hvilken blekke som skriver dette. Det er selve The Guardian, de politisk korrektes høyborg i Storbritannia og egentlig i hele Europa. Kvinner har det bedre når de får bestemme over sin egen fremtid sin egen kropp, kan jobbe, være selvstendige, ta frie valg etc etc på linje med mannen. Linkene dine interesserer ikke meg. Det er helt unødvendig å lage kjønnskamp av enhver forskjell man synes man ser. Endret 4. juli 2018 av Rotemor 2
Opplyst Skrevet 4. juli 2018 #29 Skrevet 4. juli 2018 33 minutter siden, Rotemor skrev: Kvinner har det bedre når de får bestemme over sin egen fremtid sin egen kropp, kan jobbe, være selvstendige, ta frie valg etc etc på linje med mannen. Linkene dine interesserer ikke meg. Det er helt unødvendig å lage kjønnskamp av enhver forskjell man synes man ser. Påstanden din stemmer ikke overens med hva kvinnene selv sier, og lenken min bekrefter det.
Rotemor Skrevet 4. juli 2018 #30 Skrevet 4. juli 2018 (endret) 1 time siden, Opplyst skrev: Påstanden din stemmer ikke overens med hva kvinnene selv sier, og lenken min bekrefter det. For en idiotisk påstand. Kvinner har det bedre, men kvinner er fortsatt dobbeltarbeidende i altfor stor grad. Din egen artikkel handler om amerikanske kvinner og menn i fengsel....Kan vi holde oss innenlands?? Kvinner har det bedre; ser betyr ikke at vi er så jævla lykkelige. Vi har jo fortsatt sjåvinistiske svin og slåss mot... Endret 4. juli 2018 av Rotemor 2
Opplyst Skrevet 4. juli 2018 #31 Skrevet 4. juli 2018 Akkurat nå, Rotemor skrev: For en idiotisk påstand. Ja, definitivt. Når man avviser den dokumenterte virkeligheten, så er det en salig røre der oppe.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #32 Skrevet 4. juli 2018 Folk man liksom skal kjempe for kan forbli singel. Det er ingen mennersker som er mer verdt enn andre. Hvis vi begge tror at vi kan få et godt forholdt. Så må begge jobbe med det og pleie det. Anonymkode: d6138...b29
Rotemor Skrevet 4. juli 2018 #33 Skrevet 4. juli 2018 2 minutter siden, Opplyst skrev: Ja, definitivt. Når man avviser den dokumenterte virkeligheten, så er det en salig røre der oppe. Jeg utfylte svaret bedre. Men du hører ikke mer fra meg. Jeg gidder ikke diskutere med drittsekker. 1
Opplyst Skrevet 4. juli 2018 #34 Skrevet 4. juli 2018 (endret) 4 timer siden, Rotemor skrev: For en idiotisk påstand. Kvinner har det bedre, men kvinner er fortsatt dobbeltarbeidende i altfor stor grad. Din egen artikkel handler om amerikanske kvinner og menn i fengsel....Kan vi holde oss innenlands?? Kvinner har det bedre; ser betyr ikke at vi er så jævla lykkelige. Vi har jo fortsatt sjåvinistiske svin og slåss mot... Artikkelen er publisert i Storbritannias og Europas politisk korrekte høyborg, selveste The Guardian hvor vi i høyeste grad snakker om feministiske sympatier, og artikkelen er skrevet av en kvinnelig feminist som tar for seg feministiske undersøkelser av kvinners egenrapporterte følelse av lykke i både USA og Europa i perioden 1970 til 2005, hvor kvinner selv har gjennomgående rapportert en stadig synkende grad av selvopplevd lykke i hele perioden. Å påstå at dette er en idiotisk påstand er, vel..... la oss si å skyte seg selv i foten. Ellers har du det bra, Rotemor? Endret 4. juli 2018 av Opplyst
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #35 Skrevet 4. juli 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Du skrev at du er gift. Anonymkode: 2d216...1e8 Jeg har vært gift i fem år, men jeg ble ikke født gift, så jeg vet godt hvordan "singel-meg" agerer og prioriterer. Aner ikke hva du hentyder med å presisere at jeg er gift, men kan fortelle at jeg er trofast. Uten at jeg oppfordrer synes jeg likevel damene nærmer seg meg like mye nå som da jeg var singel, og de er mer rett på sak. Så nå er det det anti-jakt som gjelder, å holde de unna. Anonymkode: ce17d...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå