AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 "han gidder tydeligvis ikke og kjempe for deg" så jeg i en tråd hvor ts hadde avvist en mann lenge, men som hun egentlig var forelsket i. Og jeg ser at det går igjen noen ganger her. Si meg...er det et tårn bevokstet av en drage noe sted der man kan teste ut hvilken mann som er villig til og kjempe, og om han vil kjempe i det hele tatt? Anonymkode: 1c2a3...ce9 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 Min mor har alltid sagt at jeg skal finne en mann som "bærer meg på knærne" (?) og gjør alt for meg, kanskje flere også har fått dette pepret inn. Dessverre for min mor er det som regel jeg som har tatt initiativ til alle mine forhold, og syns også selv at jeg har lagt mest energi i dem. Anonymkode: 4ff56...1dc 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #3 Skrevet 4. juli 2018 Haha, nå sitter jeg og lurer på hvordan man bærer noen på knærne 😂 Anonymkode: 788b1...f66 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #4 Skrevet 4. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, nå sitter jeg og lurer på hvordan man bærer noen på knærne 😂 Anonymkode: 788b1...f66 Jeg tror bildet er at han holder meg som en baby mens han går på knærne, etter å ha slåss mot en bad guy, og jeg skal helst være nærmest bevisstløs og kjempesvak🙂🙂 stort pluss hvis han er svett og skitten og også litt blodig. Anonymkode: 4ff56...1dc 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #5 Skrevet 4. juli 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror bildet er at han holder meg som en baby mens han går på knærne, etter å ha slåss mot en bad guy, og jeg skal helst være nærmest bevisstløs og kjempesvak🙂🙂 stort pluss hvis han er svett og skitten og også litt blodig. Anonymkode: 4ff56...1dc Anonymkode: 788b1...f66
Vannballongkrig Skrevet 4. juli 2018 #6 Skrevet 4. juli 2018 Det er mange dumme og gjennomsnittlige mennesker i befolkningen. Av disse, så tror en skremmende høy andel, at man får det godt i forhold om man ikke er likeverdige. Man tror at det går an å få et bra forhold om man holder den andre for narr, insisterer på å være den som bestemmer, insisterer på at det alltid er den andre som skal trekke ned dassen. Slike spill som tar sikte på å se hvor mye mannen kjemper, er manipulering. Jenter som i stor grad har lært seg å manipulere, er jenter man med fordel ikke får barn med. Det er jenter som man ikke lever noe godt med. Dette er noe yngre menn sliter med å se, eller de ser for mye med pikken, og har nesa i en eller annen PUA-bok, hvor de lærer å sjarmerere jenter som er white trash og ser etter neandertalertegn. Karer, så lenge du kan få den opp, så gå etter den dama som er penest på innsiden, og ikke utsiden. Spill kan de som skal ha seg på byen drive med. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #7 Skrevet 4. juli 2018 Jeg tester ingen, men er jeg den eneste som gir av meg selv og gjør noe for forholdet så stikker jeg. Det tror jeg ikke gjelder ett bestemt kjønn som tråden skal ha det til. Anonymkode: 7b360...c11 5
Opplyst Skrevet 4. juli 2018 #8 Skrevet 4. juli 2018 1 time siden, Vannballongkrig skrev: Av disse, så tror en skremmende høy andel, at man får det godt i forhold om man ikke er likeverdige. Kunstig likeverdige forhold skaper da rekordhøye skilsmisser. Og flere rettigheter har faktisk ikke gjort kvinner mer lykkelig. 1 time siden, Vannballongkrig skrev: hvor de lærer å sjarmerere jenter som er white trash Jeg har ingen planer om å sjarmere jenter som er brunt søppel, jeg da. 1
hocane Skrevet 4. juli 2018 #9 Skrevet 4. juli 2018 Menn som lar kvinner dominere fortjener intet bedre. 1
Rotemor Skrevet 4. juli 2018 #10 Skrevet 4. juli 2018 4 timer siden, Opplyst skrev: Kunstig likeverdige forhold skaper da rekordhøye skilsmisser. Og flere rettigheter har faktisk ikke gjort kvinner mer lykkelig. Jeg har ingen planer om å sjarmere jenter som er brunt søppel, jeg da. Lol! Finnes det slike holdninger enda??!? 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #11 Skrevet 4. juli 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: "han gidder tydeligvis ikke og kjempe for deg" så jeg i en tråd hvor ts hadde avvist en mann lenge, men som hun egentlig var forelsket i. Og jeg ser at det går igjen noen ganger her. Si meg...er det et tårn bevokstet av en drage noe sted der man kan teste ut hvilken mann som er villig til og kjempe, og om han vil kjempe i det hele tatt? Anonymkode: 1c2a3...ce9 Så det at det skrives noen ganger på KG betyr at dette er noe kvinner er så opptatt av?😂 Anonymkode: e35ea...068 2
meangirl Skrevet 4. juli 2018 #12 Skrevet 4. juli 2018 Begge kjønn skal jo kjempe for hverandre. Men om jeg legger frem til en mann at jeg vil ha han og ønsker å bruke tid på han, men han er likegyldig/lite engasjert tilbake? Da sitter jeg på tanker om at han får "manne seg opp" eller kjempe for meg om jeg skal gidde mer. 1
Rotemor Skrevet 4. juli 2018 #13 Skrevet 4. juli 2018 «Kjempe for « betyr for meg meg at han viser interesse og viser at han vil ha meg. Barnslig katt/mus-lek gidder jeg ikke. 4
Gjest hind Skrevet 4. juli 2018 #14 Skrevet 4. juli 2018 Ingenting er mer sexy enn en mann som viser at han virkelig vil ha deg. Da snakker jeg selvsagt ikke om å oppføre seg klengete eller vise det på en sleazy seksuell måte, men at han viser tydelig at det virkelig er deg han vil ha og ikke gir opp ved minste motgang. Hvis man vil ha bra damer må man vise at man er en bra mann.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #15 Skrevet 4. juli 2018 Jeg kan ikke snakke for andre enn meg selv, men jeg foretrekker kvinner som er rett frem med hva de mener og tenker. Jeg har mange sosiale skills ellers, men forstår ikke "spill" som foregår i kjærlighet og dating. Da jeg var singel var jeg veldig ettertraktet, men synes likevel dating var vanskelig. Så jeg ville antagelig ikke "kjempet" for noen, for dersom de ikke viste interesse selv så ville jeg antatt at de ikke var interessert. Og jeg manglet jo ikke muligheter, så da fokuserte jeg heller på aktuelle kandidater som var lettere å forholde seg til å virket mer interessert. Så møtte jeg en dame som var pen, sjarmerende, smart, sa hva hun ønsket og tenkte , satt krav osv osv. Husker hun blant annet sa på et tidspunkt at hun hadde begynt å like meg, og at det hun ønsket seg var et langvarig forhold, og familie etterhvert - dersom jeg ikke var fullt innstilt på det ville hun at vi backet ut, så hun slapp å investere tid og følelser i noe uten fremtid. Jeg var også alltid åpen og ærlig rundt hva jeg tenkte og følte. Vi er gift i dag. Jeg er en fighter ellers i livet, har bygd opp suksessfult firma fra bunnen, pusher meg selv i trening osv osv. Men jeg kjemper ikke for damer, for jeg tenker enten så er de keen eller så er de ikke. Anonymkode: ce17d...1b6 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #16 Skrevet 4. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke snakke for andre enn meg selv, men jeg foretrekker kvinner som er rett frem med hva de mener og tenker. Jeg har mange sosiale skills ellers, men forstår ikke "spill" som foregår i kjærlighet og dating. Da jeg var singel var jeg veldig ettertraktet, men synes likevel dating var vanskelig. Så jeg ville antagelig ikke "kjempet" for noen, for dersom de ikke viste interesse selv så ville jeg antatt at de ikke var interessert. Og jeg manglet jo ikke muligheter, så da fokuserte jeg heller på aktuelle kandidater som var lettere å forholde seg til å virket mer interessert. Så møtte jeg en dame som var pen, sjarmerende, smart, sa hva hun ønsket og tenkte , satt krav osv osv. Husker hun blant annet sa på et tidspunkt at hun hadde begynt å like meg, og at det hun ønsket seg var et langvarig forhold, og familie etterhvert - dersom jeg ikke var fullt innstilt på det ville hun at vi backet ut, så hun slapp å investere tid og følelser i noe uten fremtid. Jeg var også alltid åpen og ærlig rundt hva jeg tenkte og følte. Vi er gift i dag. Jeg er en fighter ellers i livet, har bygd opp suksessfult firma fra bunnen, pusher meg selv i trening osv osv. Men jeg kjemper ikke for damer, for jeg tenker enten så er de keen eller så er de ikke. Anonymkode: ce17d...1b6 Så kvinnen må alltid ta initiativet? Anonymkode: b88ca...273 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #17 Skrevet 4. juli 2018 Min erfaring er at menn liker å jakte litt. Vis interesse, men sett grenser, og er de interessert, så kommer de. Jeg liker å legge meg på samme lista som menn. Og er åpen og ærlig om det. Anonymkode: dc89b...26b
Gjest Minesveiper Skrevet 4. juli 2018 #18 Skrevet 4. juli 2018 32 minutter siden, AnonymBruker said: Så kvinnen må alltid ta initiativet? Anonymkode: b88ca...273 Kvinnen må ikke alltid det, ting som dette er situasjonsavhengig. Her er ab en attraktiv mann med flere muligheter. Kvinner tar initiativ til han og derfor kan han være passiv. Den store majoriteten av menn har det ikke slik, bare de attraktive. Ellers er jeg enig i at man ikke behøver å kjempe for damen fordi det er flere damer som vil vise at de er interessert og at de vil være med deg. Når man har opplevd det frister det ikke å løpe etter damer som ikke viser tydelig interesse, men som holder igjen osv fordi de skal se at du kjemper.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #19 Skrevet 4. juli 2018 Hvis man avviser en mann så kan man ikke forvente at han skal "kjempe for deg". Det er jo bare slitsomt med menn som ikke tar et nei for et nei, jeg kan ikke helt skjønne at man skal bli imponert over den egenskapen. Og hvordan skal han liksom vite at du egentlig er interessert da, når en avvisning er genuin så er du jo bare den desperate, masete idioten om du ikke gir opp. Jeg avviser aldri for å teste noen, og gjør du det med en du er interessert i og mister han, så har du bare deg selv å takke spør du meg. Er vel en del som bare sitter på gjerdet og tenker at hvis han eller hun virkelig vil ha meg så kommer de til å jobbe for det uten at man selv må gjøre noe. Og det skjer jo iblant. Men det skjer jo ikke alltid, som oftest hjelper det å vise interesse for å få interesse, ta litt initiativ for at den andre skal gjøre det samme, være åpen for at den andre skal åpne seg. Man kan jo fremdeles holde mye tilbake om man liker å "spille", men man kan ikke drive og avvise dem blankt og syte over at de ikke henger på deg som en våt klut. Anonymkode: ea0ff...135 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #20 Skrevet 4. juli 2018 51 minutter siden, AnonymBruker said: Så kvinnen må alltid ta initiativet? Anonymkode: b88ca...273 Selvfølgelig ikke. Jeg tar initiativ langt de fleste ganger. Jeg ber ut på date, jeg organiserer, jeg følger opp. Men jeg gidder hvis jeg føler at må "kjempe", og jeg gidder ikke noen merkelige spill med at man later som man ikke er interessert, men så er man det likevel. Da går jeg videre. Anonymkode: ce17d...1b6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå