AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Jeg sa til en mann at jeg er betatt av ham. Hvordan ville DU ha oppfattet /tolket ordbruken? Kan det for noen tolkes som man er forelsket? Eller er det "mildere"? Fortell hva du legger i det 😊 Anonymkode: 119b1...23b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg sa til en mann at jeg er betatt av ham. Hvordan ville DU ha oppfattet /tolket ordbruken? Kan det for noen tolkes som man er forelsket? Eller er det "mildere"? Fortell hva du legger i det 😊 Anonymkode: 119b1...23b At du bare tenker på han og ingen andre. Så og si forelsket. Anonymkode: 19167...50d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 Jeg synes det er mildere enn forelskelse. Anonymkode: 8e76a...8ae 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 I ferd med å bli forelsket i noen Anonymkode: 4cd1b...1c5
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 Ville tolket det som at du antageligvis ikke kjente meg godt nok, men bare var blendet av mitt smukke ytre.
Midnight Skrevet 4. juli 2018 #6 Skrevet 4. juli 2018 Jeg tenker at om en er betatt, betyr det at man liker en person på en litt mer «overfladisk» måte, for eksempel når man ikke kjenner vedkommende godt nok (enda). Bettatthet er litt mildere. Forelskelse er litt dypere. 2
Severin Skrevet 4. juli 2018 #7 Skrevet 4. juli 2018 Litt "mildere" enn forelsket. Jeg bruker sjelden et sånt ord. Da er det snakk om en person som virkelig vekker min interesse på flere plan. Det er mer vanlig å finne noen tiltrekkende, tenker jeg, enten på grunn av fint utseende, fin personlighet eller at man føler en viss nærhet. Om alle de tre gjelder, så er jeg betatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå