AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Etter å ha lest her inne ang svar når kvinner med lange kjønnslepper føler seg usikre på eget underliv så lurer jeg på hva menn synes om små indre kjønnslepper? Faktisk begynt å få komplekser pga fitta mi etter å ha lest her inne, ja jeg er seriøst. Har mere puffy ytre lepper og små skjulte inni med liten klitt. Leser også stadig kvinner med store indre hetser små og sier at det ligner barnefitter osv. Så hva synes dere menn? Ønsker IKKE svar fra kvinner i denne tråden. Anonymkode: a0b0d...44c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Så lenge hun ikke er den som har noe imot at jeg bare er 13cm hard og er 5 slapp vil d ikke bry meg (har opplevd et par ganger at d ikke er bra nok for 3 kvinner når jeg var 16, 19 og 26). Har vært med ei som var bekymret fordi hun hadde ganske stor klit men var bare gøy å slikke henne og kunne suge litt. Anonymkode: 8520a...298 1
Gjest Bøff Eløff Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 Hva med å flytte fokuset på noe mer matnyttig? 🙄
Gjest Overrasket Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 (endret) Jeg tror vi bør snakke mindre om kvinners underliv og nyte de mer. Når det er sagt, du høres helt nydelig ut. Ikke hør på de som sammenligner voksne kropper med barnekropper eller pedo-sammenligninger. Det er de som er barnslige, ikke du. Endret 3. juli 2018 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Så hva synes dere menn? Ønsker IKKE svar fra kvinner i denne tråden. Anonymkode: a0b0d...44c Bryr meg ikke om hvordan den ser ut og jeg har ALDRI hør noen menn diskutere hva slags fasong på fitta de foretrekker. Så jeg tror det er svært få menn som bryr seg. Anonymkode: becde...64a 14
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #6 Skrevet 3. juli 2018 Jeg er kvinne, MEN en eks har tidligere kommentert at det ser unormalt ut nedentil og at jeg tydeligvis ikke hadde klitoris (jeg har også små indre kjønnslepper som ikke tyter ut av sprekken)... Den gang da ante jeg ingenting om hvordan andre kvinner så ut, og hva som var normalt/unormalt, så jeg fikk litt komplekser Anonymkode: e81f9...efc
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 3. juli 2018 #7 Skrevet 3. juli 2018 Ingen fitter er fine. Så slutt å stress med det.
Tøytigern Skrevet 3. juli 2018 #8 Skrevet 3. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, MEN en eks har tidligere kommentert at det ser unormalt ut nedentil og at jeg tydeligvis ikke hadde klitoris (jeg har også små indre kjønnslepper som ikke tyter ut av sprekken)... Den gang da ante jeg ingenting om hvordan andre kvinner så ut, og hva som var normalt/unormalt, så jeg fikk litt komplekser Anonymkode: e81f9...efc Jeg tror han hadde lite peiling. 5
Tøytigern Skrevet 3. juli 2018 #9 Skrevet 3. juli 2018 1 minutt siden, HerrBæsjerumpehull skrev: Ingen fitter er fine. Så slutt å stress med det. I beg to differ. Men, TS. Dette blir som å diskutere bryster. Alle har ulike preferranser. Men generelt ser det man har fint ut på den som har dem. 7
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 3. juli 2018 #10 Skrevet 3. juli 2018 14 minutter siden, Tøytigern said: I beg to differ. Dersom fitter var til for å være estetisk vakre å se på, ville de sittet i ansiktet. Eller evt. vært formet som en trakt man kunne stikke ut av buksesmekken.
Tøytigern Skrevet 3. juli 2018 #11 Skrevet 3. juli 2018 1 minutt siden, HerrBæsjerumpehull skrev: Dersom fitter var til for å være estetisk vakre å se på, ville de sittet i ansiktet. Eller evt. vært formet som en trakt man kunne stikke ut av buksesmekken. Jeg og Aune Sand synes de er fine. #jorbærmus 3
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 3. juli 2018 #12 Skrevet 3. juli 2018 Just now, Tøytigern said: Jeg og Aune Sand synes de er fine. #jorbærmus Ja, der ser du. Aune Sand er jo ikke i nærheten av tam. Hadde ikke overrasket meg en plass dersom den neste boka hans skulle handle om fløtegratinerte navler.
Opplyst Skrevet 3. juli 2018 #13 Skrevet 3. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha lest her inne ang svar når kvinner med lange kjønnslepper føler seg usikre på eget underliv så lurer jeg på hva menn synes om små indre kjønnslepper? Faktisk begynt å få komplekser pga fitta mi etter å ha lest her inne, ja jeg er seriøst. Har mere puffy ytre lepper og små skjulte inni med liten klitt. Leser også stadig kvinner med store indre hetser små og sier at det ligner barnefitter osv. Så hva synes dere menn? Ønsker IKKE svar fra kvinner i denne tråden. Anonymkode: a0b0d...44c Jeg har større problemer med språkføringen din enn med fitta di. 4
Tøytigern Skrevet 3. juli 2018 #14 Skrevet 3. juli 2018 10 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev: Ja, der ser du. Aune Sand er jo ikke i nærheten av tam. Hadde ikke overrasket meg en plass dersom den neste boka hans skulle handle om fløtegratinerte navler. Venter i spenning.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #15 Skrevet 3. juli 2018 TS beskriver at hun har mangler. Tøys og tull. Som menn er det mye annet å tenke på enn hvordan et kvinnekjønn ser ut. Hadde blitt mer stressa hvis du ikke var dyp nok til å kunne ta i mot det en har. Da hadde det vært et problem. Om du har Skoda eller Ferrari betyr lite. Det som teller er at en kommer frem til målet. Så det beste er hvis du har god plass, liker å kjøre tur ofte og lenge, og nyter tiden sammen, da er du helt klart mer en bra. Anonymkode: 514c1...dc4 1
Snegle-Halle Skrevet 4. juli 2018 #16 Skrevet 4. juli 2018 Utseende der nede har minimal betydning for min del. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #17 Skrevet 4. juli 2018 Usikre kvinner er turn off. Anonymkode: fc42e...b92 3
herzeleid Skrevet 4. juli 2018 #18 Skrevet 4. juli 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha lest her inne ang svar når kvinner med lange kjønnslepper føler seg usikre på eget underliv så lurer jeg på hva menn synes om små indre kjønnslepper? Faktisk begynt å få komplekser pga fitta mi etter å ha lest her inne, ja jeg er seriøst. Har mere puffy ytre lepper og små skjulte inni med liten klitt. Leser også stadig kvinner med store indre hetser små og sier at det ligner barnefitter osv. Så hva synes dere menn? Ønsker IKKE svar fra kvinner i denne tråden. Anonymkode: a0b0d...44c For meg høres det du beskriver veldig fint ut og absolutt ingen ting å som burde gjøre deg usikker 2
Skiftenøkkel Skrevet 4. juli 2018 #19 Skrevet 4. juli 2018 Har ingen preferanser. Lange eller korte, rosa eller mørke. Samma for meg. Med alderen er personligheten viktigere. Spesielt om hun har flere... 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #20 Skrevet 4. juli 2018 Vær stolt av den, den er helt sikkert kjempefin. jeg har prøvd begge deler og alt midt i mellom, og alt koker ned til at det som betyr noe er det som sitter mellom ørene på hun som eier vidunderet.. 🙂 Anonymkode: 02963...b3b 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå