AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Jeg har mange ubesvarte spørsmål om hva som skjedde i fortiden. Er det noen som kan gi meg svar på hva som skjedde med meg som barn? Anonymkode: 63f0d...637
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Jeg vil fraråde deg og spørre klarsynte om slikt.jeg råder deg til å kontakte lege og få henvisning til en psykolog som er god på traumer.💛 Anonymkode: 6cd48...66b 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #3 Skrevet 4. juli 2018 På 3.7.2018 den 23.47, AnonymBruker skrev: Jeg vil fraråde deg og spørre klarsynte om slikt.jeg råder deg til å kontakte lege og få henvisning til en psykolog som er god på traumer.💛 Anonymkode: 6cd48...66b Takk, men ville høre om klarsynte hadde noen "følelse" på hva som kan ha skjedd Anonymkode: 63f0d...637
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 Enig med anonym over. Søk riktig og profesjonell hjelp til traumer. Kontakt også evetulle institusjoner du var under som barn for å få ett riktig og nyansert bilde. Hvis du ikke vet hva som har skjedd , men har en følelse av at noe har skjedd, psykolog som kan traumer. Ellers har jeg lært at fortiden får man ikke gjort noe med , men man kan bruke den til å være ett sterkere menneske nå. Du må spørre deg selv om det vil gjøre deg godt å rote i gamle grums. Hvorfor ikke prøve fokusere på hva du har nå og hvor bra liv du kan ha nå 😊 snakket av erfaring, har brukt masse tid i samtaler fordi jeg ikke kunne la fortiden ligge( Har tatt meg ett tiår å føle at jeg endelig kan styre min egen lykke , at jeg defineres ikke lengre av hva som har skjedd) Lykke til 😊 Anonymkode: eb909...dd6
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 5. juli 2018 #5 Skrevet 5. juli 2018 (endret) På 5.7.2018 den 8.44, AnonymBruker skrev: Enig med anonym over. Søk riktig og profesjonell hjelp til traumer. Kontakt også evetulle institusjoner du var under som barn for å få ett riktig og nyansert bilde. Hvis du ikke vet hva som har skjedd , men har en følelse av at noe har skjedd, psykolog som kan traumer. Ellers har jeg lært at fortiden får man ikke gjort noe med , men man kan bruke den til å være ett sterkere menneske nå. Du må spørre deg selv om det vil gjøre deg godt å rote i gamle grums. Hvorfor ikke prøve fokusere på hva du har nå og hvor bra liv du kan ha nå 😊 snakket av erfaring, har brukt masse tid i samtaler fordi jeg ikke kunne la fortiden ligge( Har tatt meg ett tiår å føle at jeg endelig kan styre min egen lykke , at jeg defineres ikke lengre av hva som har skjedd) Lykke til 😊 Anonymkode: eb909...dd6 Jeg går allerede i behandling for traumer. TS Endret 2. desember 2018 av Jegskulleønskeat
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #6 Skrevet 9. juli 2018 På 5.7.2018 den 1.18, AnonymBruker skrev: Takk, men ville høre om klarsynte hadde noen "følelse" på hva som kan ha skjedd Anonymkode: 63f0d...637 Det er det bare du som kan føle.. 💗 Anonymkode: 6cd48...66b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #7 Skrevet 9. juli 2018 På 05.07.2018 den 11.40, Jegskulleønskeat skrev: Jeg går allerede i behandling for traumer. Og jeg trenger å finne et svar før jeg kan gå videre. Jeg får bilder i hodet, men jeg vet ikke om de er sanne. Likevel kan de gi redsel, følelse av invasjon, sinne osv, og få meg til å gråte, bli kvalm, få stikk i hodet etc TS Men her inne, kan så mange utgi seg for å være klarsynte, og de kan jo sette en million nye grusomme bilder i hodet ditt. Det er virkelig ikke her du skal søke råd. Jeg har selv opplevd store traumer i barndommen. Disse var fra jeg var 3-9 år, og da har man fortrengt mye av det. Og jeg er nå 40 år, og kan fortsatt få nye bilder, og flash backs. Det har tatt lang tid, før jeg kunne sette alle bildene sammen. Så bare gi det tid, gå i behandling videre. Så kommer nok svarene til deg. Anonymkode: bc78e...51f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #8 Skrevet 9. juli 2018 Jeg synes selv tarot og klarsynthet og slikt er gøy og spennende. Men her håper jeg enhver klarsynt har etikk nok til å ikke svare deg. Jeg sier ikke dette for å være slem med deg, men fordi det er umulig for et annet menneske å vite hva du har opplevd. Om noen prøver å fortelle deg det, kan det skape falske minner. Jeg håper du for god hjelp i behandling, og jeg ønsker deg alt godt. Anonymkode: fda3c...6e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå