AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Tiden etter jeg ble kjent med mannen hadde vi et fantastisk hett sexliv.. vel den gang den tid. Nå har vi vært sammen over 5 år, og gift snart 2, og sexlivet har så og si dødd ut.. Vi har to barn sammen og sexen begynte å dabbe av fra hans side allerede da jeg ble gravid med vår første.. Burde jo sett signalene allerede da men forelskelse gjør blind.. Vårt andre barn ble tilfeldigvis til når vi hadde sex en gang iløpet av et års tid.. Tenker ikke kun på sex når jeg nevner sexliv men alt fra kjærtegn, berøring, kos, kyss osv.. er kun jeg som må ta initiativ og nå har jeg gitt opp! Er så innmari kåt at jeg drømmer om sex med andre menn, medstudenter, forelesere, naboen, ja you name it.. Jeg har mistet all lyst på min mann og er åpen om mine følelser og behov. Har sagt ifra til han at han ikke må være forundret om jeg er utro.. han sier bare Ok osv.. virker ikke som han bryr seg. Allikevel vil han tviholde på dette forholdet..?! Føler det ska bli vanskelig å bli kvitt han også om jeg velger å gå.. han hører alt jeg sier men det går inn det ene øret og ut det andre.. Jeg har et stort behov for fysisk nærhet til dem jeg er sammen med, men det har tydeligvis ikke han. Hva ville dere gjort..? Når dette er så negativt så begynner man raskt å se alle de andre negative sidene også.. Stor aldersforskjell, han er ikke den mest attraktive personen å se på, han er arb.ledig, dusjer sjeldent, osv osv.. FUCK..!! hva skal jeg gjøre...?!?😰 Anonymkode: 2e84e...222
Dr. Ops Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Her var det veldig mye negativitet om din mann, men ingenting om hva du gjør/oppfører deg/Har gjort i denne perioden. Vanskelig å gi ordentlig råd uten det. Høres ut som dere er i en negativ sirkel. Hva med fvk eller parterapaut? 2
Vinnerloddet Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 Er mannen din deprimert? Høres ut som en bekjent som lider av depresjon. Dere kan jo prøve parterapi. Hjelper ikke det, må dere kansje vurdere om forholdet er liv laga.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 23 minutter siden, Terrasse skrev: Her var det veldig mye negativitet om din mann, men ingenting om hva du gjør/oppfører deg/Har gjort i denne perioden. Vanskelig å gi ordentlig råd uten det. Høres ut som dere er i en negativ sirkel. Hva med fvk eller parterapaut? Har nevnt terapi for han utallige ganger men han bare feier det bort.. vi sitter faktisk å snakker om alt (overnevnte tema) igjen nå, og plutselig flytter han seg nærmere meg osv.. Litt for sent for min del har mista så mye følelser..😢 Anonymkode: 2e84e...222
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 8 minutter siden, Vinnerloddet skrev: Er mannen din deprimert? Høres ut som en bekjent som lider av depresjon. Dere kan jo prøve parterapi. Hjelper ikke det, må dere kansje vurdere om forholdet er liv laga. Aner ikke men sku nesten tro det.. Anonymkode: 2e84e...222
Vinnerloddet Skrevet 3. juli 2018 #6 Skrevet 3. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke men sku nesten tro det.. Anonymkode: 2e84e...222 Han burde kansje tatt det opp med fastlegen og få hjelp hvis det er tilfelle. Er det det som er problemet, kan han få hjelp og du få mannen din tilbake slik han var før.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #7 Skrevet 3. juli 2018 Bestill time til parterapi og forlang at han møter opp. Vil han ikke jobbe med forholdet hadde jeg dumpa dødvekta. Anonymkode: d4ec8...a5c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #8 Skrevet 3. juli 2018 Barn og full rulle med aktiviteter, det de ganske tøft, det med overskudd kan ikke unnervurderes. Tenk litt sammen i de store linjene hva er viktigst for begge. og begynn i det små, gi komplementer uten en bi tone. Jeg tenker at det skjelden er kun en side. Menn er flinke til å gjemme ting inni seg, for eksempel om en er sårer, så kommer det liksom ikke tilbake i den form en tror. Men han føler seg som en drit som ikke duger samme hva en gjør. Han kjenner det inni seg på hvordan du snakker til han at an egentlig ikke duger til noe. Så om du ønsker så er det nok håp. Kan ikke familie terapauten ringe han da etter du har vært, gå du førtst Anonymkode: cb9f8...361
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå