Stellia Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Hvor er parfyme fra Chanel rimeligst? Tax-free? Nettbutikker?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Når de er på kampanje/tilbud vil jeg tro. Anonymkode: 6e4b5...63a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 Som mann kan jeg si …. Chanel er helt klart mest sexy Anonymkode: 22c6c...6cd
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 5 minutter siden, Khloe P.T skrev: Hvilken type Chanel liker dere besr? Jeg bruker Chanel chance Anonymkode: 6e4b5...63a 1
Gjest JeSuisLouise Skrevet 3. juli 2018 #6 Skrevet 3. juli 2018 8 minutter siden, Khloe P.T skrev: Hvilken type Chanel liker dere besr? Coco Mademoiselle har jeg brukt i flere år nå. Syns den er både frisk og classy
Gjest JeSuisLouise Skrevet 3. juli 2018 #8 Skrevet 3. juli 2018 25 minutter siden, Stellia skrev: Hvor er parfyme fra Chanel rimeligst? Tax-free? Nettbutikker? Er ikke så ofte jeg ser tilbud på Chanel forresten, da tenker jeg på parfymerier her i Norge. Jeg pleier å kjøpe på taxfree men der og koster den rundt 5-600 kr. Ikke billig. Sjekk ulike nettbutikker, jeg vet at boots.co.uk leverer til Norge bl.a.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #9 Skrevet 3. juli 2018 1 minutt siden, Khloe P.T skrev: Hvilken type Chanel liker dere besr? Foretrekker ren parfyme. Eau de Parfum dersom ren parfyme ikke er tilgjengelig. Du tenkte kanskje på duften? Vinter: Coromandel, No.5 Eau Permiére og Cuir de Russie Sommer: Gardénia og Change Gabrielle er vår/høst og vinter Anonymkode: d2889...0bd 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #10 Skrevet 3. juli 2018 Det er kun Vita Exclusive som har rettigheter til å selge Chanel parfymer på nett og i butikk i Norge nå. Jeg lette selv på flere butikker og på nett og fikk beskjed om dette da. Anonymkode: 01dd5...d32 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #11 Skrevet 3. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er kun Vita Exclusive som har rettigheter til å selge Chanel parfymer på nett og i butikk i Norge nå. Jeg lette selv på flere butikker og på nett og fikk beskjed om dette da. Anonymkode: 01dd5...d32 Obs det var noe med at produktene solgt på nett og i enkelte kjedebutikker var falske. Vet ikke hvordan det ligger an med taxfree varer men har hørt at de og ikke er ekte. Anonymkode: 01dd5...d32
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #12 Skrevet 4. juli 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er kun Vita Exclusive som har rettigheter til å selge Chanel parfymer på nett og i butikk i Norge nå. Jeg lette selv på flere butikker og på nett og fikk beskjed om dette da. Anonymkode: 01dd5...d32 Nix, det stemmer ikke for butikksalg i alle fall. Chanel får du hos Fredrik og Louisa. Både sminke og duft. Anonymkode: d2889...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå