AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Har brukt skallet av et par sitroner til en middag i dag. Tenkte å bruke de to sitronene som er igjen på å lage sitronkake, men i alle oppskrifter jeg finner skal man også bruke skallet, i tillegg til saften av sitronene. Noen som vet om det har så mye å si at skallet utelates så lenge sitronsaften er med i kaken? Evt. tips til kake-/muffinsoppskrifter som det skal være en del sitronsaft i tas imot med takk! Det må kunne fryses. Anonymkode: 780e6...af0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Smaken sitter i skallet. Det er en særdeles, viktig ingrediens. Anonymkode: 7c54a...6d4 1
Muskath Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 Du kan da godt lage kaken uten sitronskall! Det blir bare annerledes smak, litt mildere vil jeg tro. 3
Mis(s)Understood Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 Smaken blir nok litt mildere ja Bare prøv, TS. Det går jo helt fint. Jeg tror jeg ville brukt litt mindre sukker når det ikke skal sitronskall i kaken, men bare sitronsaft.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #5 Skrevet 4. juli 2018 Okei, jeg prøver! Takk for svar 😊 ts Anonymkode: 780e6...af0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå