AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Høres ikke det veldig lite ut å kun blø som en vanlig mens i 2 dager? Spottet litt ene dagen, blødde i 2 og dag nr 3 bare litt rødt på papiret. Jeg var komt til starten i uke 6. Jeg er redd alt ikke er komt ut.... Noen andre som har blødd så lite under en SA? Anonymkode: 91646...6cd
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 Høres helt normalt ut. Merkelig greie å si, men sist mistet jeg i uke 5 og "mensen" var ganske så hyggelig. Kunne vært en drømmemensen om alle var slike... Blødde som vanlig mens de første to dagene, så kun veldig lett spotting i to dager til. Pleier å blø myye i 2 dger, så normalt i tre til. Anonymkode: 68caf...12e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #3 Skrevet 6. juli 2018 Har du tatt en graviditetstest for å se om du får noe utslag på HCG? Jeg blødde ganske mye i en uke. Anonymkode: bcf84...7d4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #4 Skrevet 7. juli 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du tatt en graviditetstest for å se om du får noe utslag på HCG? Jeg blødde ganske mye i en uke. Anonymkode: bcf84...7d4 Jeg tok en test i dag på utvannet urin da vel og merke, men testen var negativ så da håper jeg at alt er komt ut🙏🏻 Anonymkode: 91646...6cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå