Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Min samboer soner en 30 dagers dom med fotlenke nå. Han har ikke noe lyst til at folk skal vite om det, så er bare meg og sjefen på jobben som vet om det. Nå som det er så varmt, orker han ikke gå i bukse, da han er mye ute i jobben sin. Noen som har forslag til hvordan skjule fotlenken, så den ikke syntes så godt?

Også trenger han tips til å få dagene til å gå. Han er på dag nr 8 nå.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er greit at den vises jeg, litt gapestokk må en tåle som kriminell.

Anonymkode: b83f3...b2d

• Liker 43
AnonymBruker
Skrevet

Er da mye bedre at han står rak rygg for å ha gjort noe han ble dømt for. Alle vet uansett.

Anonymkode: 40fb8...400

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Og han er voksen, han trenger ikke tips og ideer til å få tida til å gå når han får jobbe og sone hjemme. 

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og han er voksen, han trenger ikke tips og ideer til å få tida til å gå når han får jobbe og sone hjemme. 

Å takk til deg. Skikkelig positiv du ja. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da mye bedre at han står rak rygg for å ha gjort noe han ble dømt for. Alle vet uansett.

Alle vet uansett???

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er greit at den vises jeg, litt gapestokk må en tåle som kriminell.

Er man kriminell om man fek har kjørt for fort? På samme måte som en som smugler narkotika ol?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke så lett å skjule det når man har på seg kortbukse. Jeg har ikke noen tips. Forstår godt at han ikke ønsker at folk skal se og vite. 

Anonymkode: dd012...a7c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva om et barn hadde løpt ut i gata etter ballen din og du ikke klarte å stoppe pga høy fart?

Ja, det er kriminelt å bryte loven. 

Anonymkode: fed44...fa9

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Går jo ikke å skjule en fotlenke uten bukse eller store vide støvler. Vil han ikke ha på bukse i varmen, så får han tåle at folk ser at han soner en dom. Hadde vel vært verre om han måtte forklare fraværet om han måtte sonet i fengsel. 

Anonymkode: 996a7...e18

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Sin

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, wildcats skrev:

Er man kriminell om man fek har kjørt for fort? På samme måte som en som smugler narkotika ol?

Man utsetter andre trafikanter for fare, så ja, en er kriminell. Derav dommen han har fått.

• Liker 21
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke så lett å skjule det når man har på seg kortbukse. Jeg har ikke noen tips. Forstår godt at han ikke ønsker at folk skal se og vite. 

Anonymkode: dd012...a7c

Enig, derfor jeg lurte :)

Skrevet

Hva om et barn hadde løpt ut i gata etter ballen din og du ikke klarte å stoppe pga høy fart?

Ja, det er kriminelt å bryte loven. 

Dette var på E6 liksom, ingen barn som løper ut i veien der

Skrevet

Man utsetter andre trafikanter for fare, så ja, en er kriminell. Derav dommen han har fått.

Kriminell er et så negativt ord.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, wildcats said:

Å ja! Hvorfor tror du man har fartsgrenser da? 

• Liker 26
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går jo ikke å skjule en fotlenke uten bukse eller store vide støvler. Vil han ikke ha på bukse i varmen, så får han tåle at folk ser at han soner en dom. Hadde vel vært verre om han måtte forklare fraværet om han måtte sonet i fengsel. 

Anonymkode: 996a7...e18

Det er jeg veldig enig i. Men tenkte under en sokk eller noe.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å ja! Hvorfor tror du man har fartsgrenser da? 

Han vet han ar gjort noe galt. Så er ikke det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, wildcats skrev:

Har du kjørt mye av E6? Brorparten av E6 i Norge er som riksveg å regne. Mye bebyggelse ved veien, innom byer og tettsteder osv. Er vel nesten bare i innkjøring/utkjøring av større tettsted at den er motorvei.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Det er bra han ser det selv. 

Det er noen som prøver å finne gymsokker med svart stripe som ligner fotlenka til å bruke på den andre foten så det ikke blir så tydelig. Det har jeg faktisk sett selv på skap. Samboeren til ei glemte å skjule lenka og neste gang dukka han opp med en sånn gymsokk tydelig synlig på den andre foten. 

Ellers så blir det leggvarmere og det passer kanskje dårlig for en mann på sommeren? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...