AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Har et tjern i nærheten, godt gjemt inni en skog. Det er en lite brukt tursti, hvor du må gjennom et sauegjerde. Har aldri møtt på noen der, men ser jo at folk bruker stien. En kveld det var så varmt gikk jeg tur med hunden, og fikk plutselig skikkelig lyst til å bade. Hadde ikke badetøy, men det var ingen i nærheten, så jeg badet naken. Det var så deilig, og befriende! Det er ingen hus eller noe annet i sikte. Hadde det kommet folk på stien hadde de jo sett meg, men litt på avstand (går ut på en holme). Frister å gjøre det igjen, men så slo det meg: er det egentlig lovlig? Det kan vel ikke kalles blotting? Eller? Jeg er en ung kvinne forresten. Men det skal ikke ha noe å si. Anonymkode: 990b0...5a0
Gjest HankySpanky Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Nei, når man bader mer eller mindre alene, i et usjenert tjern og ikke er til blygsel etc er det faktisk lov. https://www.ut.no/artikkel/1.7180015/
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 35 minutter siden, HankySpanky skrev: Nei, når man bader mer eller mindre alene, i et usjenert tjern og ikke er til blygsel etc er det faktisk lov. https://www.ut.no/artikkel/1.7180015/ Haha, flott! Takk 😊 Anonymkode: 990b0...5a0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en ung kvinne forresten. Men det skal ikke ha noe å si. Det har alt å si. Kos deg. Anonymkode: c4cb8...0d6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 Lyst til og prøve, men har ikke turt enda. Redd for at det kan komme noen. Siden jeg er mann så ser jeg for meg at det kan bli sett på som upassende oppførsel. Anonymkode: f0684...814
visp Skrevet 3. juli 2018 #6 Skrevet 3. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lyst til og prøve, men har ikke turt enda. Redd for at det kan komme noen. Siden jeg er mann så ser jeg for meg at det kan bli sett på som upassende oppførsel. Anonymkode: f0684...814 Det er da ikke det? Et tjern i skogen? Det er helt vanlig. 3
Gjest Overrasket Skrevet 3. juli 2018 #7 Skrevet 3. juli 2018 Det er kun lov sammen med Overrasket, ellers er det forbudt.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #8 Skrevet 3. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lyst til og prøve, men har ikke turt enda. Redd for at det kan komme noen. Siden jeg er mann så ser jeg for meg at det kan bli sett på som upassende oppførsel. Anonymkode: f0684...814 2 minutter siden, Overrasket skrev: Det er kun lov sammen med Overrasket, ellers er det forbudt. dere får kose dere og fekte løs. Anonymkode: d1323...d82 3
Gjest Overrasket Skrevet 3. juli 2018 #9 Skrevet 3. juli 2018 55 minutter siden, AnonymBruker said: dere får kose dere og fekte løs. Anonymkode: d1323...d82 Jeg er pasifist, og liker ikke voldsutøvelse. Så ingen fekting for meg.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #10 Skrevet 3. juli 2018 Akkurat nå, Overrasket skrev: Jeg er pasifist, og liker ikke voldsutøvelse. Så ingen fekting for meg. Du gikk totalt glipp av poenget. Er det nå du skal bli sint igjen? Anonymkode: d1323...d82 1
Gjest Overrasket Skrevet 3. juli 2018 #11 Skrevet 3. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Du gikk totalt glipp av poenget. Er det nå du skal bli sint igjen? Anonymkode: d1323...d82 Du virker litt for opptatt av meg, egentlig. Det er ikke sunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå