Gå til innhold

Nymfoman mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noe erfaring med det, enten som partner eller som har hatt sexavhengighet selv?

Prøver å forstå og sette meg inn i den andres ståsted, men det blir mye og intenst og føles feil siden jeg ikke er der selv, mye også pga jeg vet vanlig sex egentlig ikke er nok for den andre.

Har forsøkt å ta det opp med han, og da ler han og sier seg enig i at han er det. 

Anonymkode: ca7b6...2f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn er ikke nymfomane, de er satyromane. Hyperseksuell kan brukes om begge kjønn.

Anonymkode: 8ae9c...b1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør han om han ble slått ofte i venstre tinning som liten/ung. Kreft på deler av hypofysen? Feil på hormonbalansen? Bare ung og viril? Betinging? 

Anonymkode: a32c6...665

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en som var det.. det var ikke noe særlig. Hadde ikke sjans til å følge opp behovene hans,hverken i hyppighet eller type sex. Han ble mer og mer ufin , til slutt voldelig når han ikke fikk sitt. 

Anonymkode: 7e77f...1ca

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en som var nærmest sexavhengig. Jeg er veldig glad i sex selv, så vi hadde mye sex, men det var ikke bestandig jeg orket. Da ble han sur og ufin. Vanskelig å forholde seg til.

Anonymkode: 680e0...b3d

Skrevet

Av nysgjerrighet; hvor ofte er det man snakker om her da?

• Liker 1
Skrevet

Var sammen med en lignende fyr selv som gjerne ville flere ganger om dagen, hver dag i uka. Jeg har ingenting imot å ha mye sex selv, men det kan fort føles som om man ligger der og blir knulla av ren plikt hvis man ikke har like lyst hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Svært høyt sexbehov kan være tankeflukt/stressmestring....ikke nødvendigvis drevet av seksuell lyst men mere som kortvarig lindring av vanskelige tanker. Han har ikke et snev av angst, eller er svært introvert?

Anonymkode: 7b31a...fc8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...