Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

nav klusset med meldekortet mitt i mai, som gjorde at jeg mistet 2000 i bøstøtte. Nå har jeg mistet 1000 kr fordi jeg ble trekt halv skatt på ene juni utbetaling som egentlig skulle være skattfri..Dette fordi jeg fikk endret meldekort syklus. Lite gunsig og jeg har mista 3000 kr som er mye for meg...ingenting å gjøre med sa de. Jeg jobber litt, men kommer ikke til å føre opp timene på meldekortet !

Anonymkode: 5eaa0...246

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

nav klusset med meldekortet mitt i mai, som gjorde at jeg mistet 2000 i bøstøtte. Nå har jeg mistet 1000 kr fordi jeg ble trekt halv skatt på ene juni utbetaling som egentlig skulle være skattfri..Dette fordi jeg fikk endret meldekort syklus. Lite gunsig og jeg har mista 3000 kr som er mye for meg...ingenting å gjøre med sa de. Jeg jobber litt, men kommer ikke til å føre opp timene på meldekortet !

Kjipt at dette skjedde men du ødelegger mer for deg selv hvis du prøver å svindle nav for de timene du jobber.i

Anonymkode: b32fb...f1f

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja ja nav har skylda for alt. Har de tatt seg inn på pcn din å sendt meldekort feil på dine vegne?

Anonymkode: 8feaa...db5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et lite tips. Hvis du ikke fører timene og Nav finner dette ut så kan du miste den type stønad du har. 

Anonymkode: b5fd7...546

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...