AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 nav klusset med meldekortet mitt i mai, som gjorde at jeg mistet 2000 i bøstøtte. Nå har jeg mistet 1000 kr fordi jeg ble trekt halv skatt på ene juni utbetaling som egentlig skulle være skattfri..Dette fordi jeg fikk endret meldekort syklus. Lite gunsig og jeg har mista 3000 kr som er mye for meg...ingenting å gjøre med sa de. Jeg jobber litt, men kommer ikke til å føre opp timene på meldekortet ! Anonymkode: 5eaa0...246
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: nav klusset med meldekortet mitt i mai, som gjorde at jeg mistet 2000 i bøstøtte. Nå har jeg mistet 1000 kr fordi jeg ble trekt halv skatt på ene juni utbetaling som egentlig skulle være skattfri..Dette fordi jeg fikk endret meldekort syklus. Lite gunsig og jeg har mista 3000 kr som er mye for meg...ingenting å gjøre med sa de. Jeg jobber litt, men kommer ikke til å føre opp timene på meldekortet ! Anonymkode: 5eaa0...246 Kjipt at dette skjedde men du ødelegger mer for deg selv hvis du prøver å svindle nav for de timene du jobber.i Anonymkode: b32fb...f1f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: nav klusset med meldekortet mitt i mai, som gjorde at jeg mistet 2000 i bøstøtte. Nå har jeg mistet 1000 kr fordi jeg ble trekt halv skatt på ene juni utbetaling som egentlig skulle være skattfri..Dette fordi jeg fikk endret meldekort syklus. Lite gunsig og jeg har mista 3000 kr som er mye for meg...ingenting å gjøre med sa de. Jeg jobber litt, men kommer ikke til å føre opp timene på meldekortet ! Anonymkode: 5eaa0...246 Ja ja nav har skylda for alt. Har de tatt seg inn på pcn din å sendt meldekort feil på dine vegne? Anonymkode: 8feaa...db5 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 Et lite tips. Hvis du ikke fører timene og Nav finner dette ut så kan du miste den type stønad du har. Anonymkode: b5fd7...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå