AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Har en kollega h#n kommer sent hver dag, å går tidlig, vedkommende har ingen avtale om dette og fører full dag( det gjør jeg også, men jobber mine timer, 5 min pauser å hefte folk av er det kjekkeste h#n vet, matpausen på 30 min blir ofte en time, å 5 min pause kan fort bli 30 min, er stadigvekk på telefon for og sjekke FB, insta etc, merker dette smitter over på enkelte andre også, hva bør jeg gjøre ? Gi f... ? Mener det blir feil at noen skal holde på slik helt uten videre Anonymkode: 4ae2b...9c4
Oddy Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Dette må du ta med din nærmeste leder og forklare slik som du forteller her.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #3 Skrevet 4. juli 2018 Har blitt gjort av flere, skjerper seg for en liten stund så sklir det ut etterhvert, har konfrontert vedkommende selv, men h#n mener det er ok å holde på slik Anonymkode: 4ae2b...9c4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #4 Skrevet 4. juli 2018 Hold din sti ren, og gi faen. Trolig ikke ditt ansvar, og ikke sikkert du har hele bildet. Ser ut som du allerede har konfrontert kollegaen din og leder. Styrer du mere med det, er det du som lager dårlig stemning med korridor politikk. Anonymkode: 421bf...62c 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #5 Skrevet 4. juli 2018 Med mindre det går utover meg, hadde jeg ikke brydd meg med det. Dersom vedkommendes produktivitet er dårlig, vil det fanges opp over tid. Anonymkode: e9805...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå