AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Her på KG får jeg ofte inntrykk av at mange befinner seg langt på høyresida politisk. I veldig mange tråder om f.eks. uføretrygdede, folk med lite penger osv. så er konsensus at folk får "ta ansvar for seg selv", at det er naturlig at noen er rike og andre fattige, at har man lite penger så har man fortjent det osv. Det er i vært fall mitt inntrykk etter noen år her inne. Av nysgjerrighet så lurer jeg på om det er noen her som regner seg selv som sosialister? Altså at man ønsker mer omfordeling av rikdom, utjevning av økonomiske forskjeller, osv.? Er det bare høyreside-folk her på forumet, eller er det bare de som skriker høyest? Takk for svar Anonymkode: dab58...1e1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Jeg er sosialdemokrat, men i følge høyrehælvete på KG er jeg sosialist, eller kommunistsvin, eller aller helst sosialistkommunistisk feminazi. Anonymkode: 6fd3b...175 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 Jeg er absolutt sosialist, ja. Anonymkode: 25510...fe0 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sosialdemokrat, men i følge høyrehælvete på KG er jeg sosialist, eller kommunistsvin, eller aller helst sosialistkommunistisk feminazi. Anonymkode: 6fd3b...175 Ja, det virker ikke som de fleste her inne skjønner forskjellen på sosialdemokrat og sosialist. Om det har med omløp i skallen å gjøre, eller alder vet jeg ikke. Kanskje en kombinasjon. Det som er fakta er at etter "idiotifiseringen" av landet begynte på midten av 80-tallet, har samfunnet sakte men sikert blitt mer "amerikanisert". Betydelig enklere opp i hodet. "Høyresiden" mot "Venstresiden". Frp mot resten liksom - trist utvikling. Anonymkode: a09ac...074 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 Nei, selvsagt ikke. Anonymkode: ce041...418 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #6 Skrevet 3. juli 2018 Jeg er sosialist ja. Anonymkode: c628e...071 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #7 Skrevet 3. juli 2018 Absolutt ikke. Er langt på høyresida, kapitalismen lenge leve. Anonymkode: cbe6a...67f
Nicathv Skrevet 3. juli 2018 #8 Skrevet 3. juli 2018 Ja, jeg er sosialist/marxist/kommunist. Litt deprimerende å kikke innom spesielt Aktuelt-forumet, så mye idioti og kortsiktighet der fra folk som har sett seg blinde på fremmedfrykt. Jeg tror folk som tenker noenlunde likt som meg holder seg unna, fordi nivået der/her er så utrolig lavt. Av og til er det en og annen høyretilhenger der inne som bruker hjernen, men stort sett veldig lavpanna. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #9 Skrevet 3. juli 2018 Er sosialist. Endrer av og til mening om enkeltsaker, men har et grunnsyn på livet som nok gjør at jeg alltid har vært og alltid kommer til å være sosialist. Da jeg yngre, men begynte å bli voksen, ble jeg veldig overrasket hver gang mennesker jeg i utgangspunktet likte og syntes var hyggelige viste seg å være på høyresiden. Jeg var så sikker på at alle som virket snill var på venstresiden 😅 Anonymkode: 847b6...f98 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå