AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Nå har det skjedd to ganger på under en mnd. at pakker jeg har bestilt sendes i retur, uten at jeg har mottatt hentemelding fra posten. Dette er møkkairriterende, men hvem skal jeg klarge til? Posten sentralt, eller skal jeg troppe opp på uthentingsstedet og be de ta seg sammen? Anonymkode: a5ed9...1f8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Jeg ville gjort begge deler Anonymkode: 5a1de...85a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 Hva har uthentingsstedet med dette å gjøre? Det er da ikke dems feil at meldingene ikke sendes. De har ingenting med datasystemet å gjøre så hvis du tropper opp der og ber dem om å ta seg sammen så er det du som driter deg ut. er du HELT sikker på at du har skrevet riktig Tlf nr når du bestiller? Har du appen? (Da får jeg alltid opp alle pakker uten unntak og kan følge dem) hvorfor etterlyser du ikke pakkene etter en ukes tid? Anonymkode: 62bb7...d55
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville gjort begge deler Anonymkode: 5a1de...85a Det er ikke de som leverer ut pakkene sin feil at Ts ikke får melding. Så det er bare dustete å tro at det hjelper å kjefte på dem. Bare fordi de er lett tilgjengelig betyr ikke det at de skal stå å få kjeft for noe som ikke er deres feil. Anonymkode: 62bb7...d55
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva har uthentingsstedet med dette å gjøre? Det er da ikke dems feil at meldingene ikke sendes. De har ingenting med datasystemet å gjøre så hvis du tropper opp der og ber dem om å ta seg sammen så er det du som driter deg ut. er du HELT sikker på at du har skrevet riktig Tlf nr når du bestiller? Har du appen? (Da får jeg alltid opp alle pakker uten unntak og kan følge dem) hvorfor etterlyser du ikke pakkene etter en ukes tid? Anonymkode: 62bb7...d55 Ja, jeg er helt sikker, da dette er nettsider jeg har profil på og all informasjonen ligger der fra før. Det har heller ikke vært et problem tidligere, så tydelig at en eller annen ferievikar sover på jobb. Anonymkode: a5ed9...1f8
Sirah Skrevet 3. juli 2018 #6 Skrevet 3. juli 2018 Følg med på sporingen selv enten via appen eller på nettet. Sporingsnr får du på Mail. Det hjelper ikke å kjefte på dem på hentestedet. Men hvorfor har du ikke sjekket opp i det når det har gått lenger enn en uke fra du bestillte? Tar jo skjeldent mer enn noen dager før pakken er fremme.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #7 Skrevet 3. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke de som leverer ut pakkene sin feil at Ts ikke får melding. Så det er bare dustete å tro at det hjelper å kjefte på dem. Bare fordi de er lett tilgjengelig betyr ikke det at de skal stå å få kjeft for noe som ikke er deres feil. Anonymkode: 62bb7...d55 Beklager ærede AB for at jeg ikke kjenner til postens interne rutiner, og våget meg på et spørsmål om hvem jeg skal klage til når ting ikke fungerer. Dust kan du være selv. Anonymkode: a5ed9...1f8 1
Gjest Reputation Skrevet 3. juli 2018 #8 Skrevet 3. juli 2018 Får du ikke epost med sporing/sendenummer?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #9 Skrevet 3. juli 2018 Jeg jobber i nettbukkk og får en del henvendelser fra folk som lurer på hvor pakken er, siden de ikke får hentemelding. Jeg trooooor posten skal kutte ut gentemelding i papirform og heller sende ut på e-post/SMS. Så det er _ekstremt_ viktig at man registrerer riktig e-post og/eller nummer. Anonymkode: 60dec...212 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #10 Skrevet 3. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Beklager ærede AB for at jeg ikke kjenner til postens interne rutiner, og våget meg på et spørsmål om hvem jeg skal klage til når ting ikke fungerer. Dust kan du være selv. Anonymkode: a5ed9...1f8 Jeez. Nærtagende i dag? Anonymkode: 62bb7...d55 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #11 Skrevet 3. juli 2018 Det er jo sunn fornuft å følge med på sporingen selv. Jeg gjør alltid det, i tilfelle det skulle skje noe. Når du har fått sendingsbekreftelse med sporing, bør du ta en titt på sporingen hver dag. Anonymkode: 9e7e6...c03 3
applestories Skrevet 3. juli 2018 #12 Skrevet 3. juli 2018 For et par måneder siden fikk et familiemedlem hentemelding i postkassen om pakke fra utlandet. Vedkommende har aldri bestilt noe fra utlandet og syntes dette var rart. En uke senere kom en påminnelse i postkassen, og h*n gikk da og sjekket. Viste seg at pakken var merket med mitt navn, noen på Posten hadde tydeligvis bare slått opp alle som var registrert på denne adressen, og valgt en senere i alfabetet. Dette var en pakke uten sporing. De med sporing har jeg kontroll på og har gjerne hentet før hentemeldingen har kommet. Har heldigvis ikke fått hentemelding i postkassen på noen år nå, alt sendt i pakke med Posten eller PostNord får jeg på sms.
Mokkilokki Skrevet 3. juli 2018 #13 Skrevet 3. juli 2018 Det har hendt meg 3 ganger i år. T.o.m sendt klage til posten men de sier at de kan ikke gjøre noe med det. Skikkelig irriterenes 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå