AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Del Skrevet 3. juli 2018 Haha, ja, dette er et helt seriøst spørsmål. Skal jeg rive av jordbæret fra de bladene og la bladene henge igjen? Eller skal jeg rive/klippe av fra stilken? Vil at det skal komme nye så fort som mulig😋 Anonymkode: d02e3...5bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 3. juli 2018 #2 Del Skrevet 3. juli 2018 54 minutter siden, AnonymBruker said: Haha, ja, dette er et helt seriøst spørsmål. Skal jeg rive av jordbæret fra de bladene og la bladene henge igjen? Eller skal jeg rive/klippe av fra stilken? Vil at det skal komme nye så fort som mulig😋 Anonymkode: d02e3...5bc Knip av like under bæret, få med deg det grønne på selve bæret. Du trenger ikke saks, bare å knipe av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 9. juli 2018 #3 Del Skrevet 9. juli 2018 Ikke knip eller klipp. Vanlige jordbær er klare når stilken enkelt knekker når du prøver å knekke den like over bæret. Bare ta tak i bæret og «vipp» det oppover. Du skal altså ha med både blader og litt stilk. Du får nok ikke flere bær på samme stilk i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McFlurry Skrevet 9. juli 2018 #4 Del Skrevet 9. juli 2018 Bare riv bærene av når de ser modne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 10. juli 2018 #5 Del Skrevet 10. juli 2018 Jordbær kommer bare en gang hvis du ikke har remonterende jordbær altså. https://www.felleskjopet.no/butikk/hus-og-hage/hagemiljoe/planter/sesongplanter/jordbaer-p12-50263620/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå