L@dy Skrevet 15. august 2002 #1 Del Skrevet 15. august 2002 Hei! Noen som vet hvor en selger brukte bøker i Oslo?! Er litt billigere enn å kjøpe til full pris. Biblioteket er jo og`ett alternativ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. august 2002 #2 Del Skrevet 15. august 2002 Tror at det er en butikk i Torggata. Ved Sentrum Scene. De har musikk og bøker. Mulig at den er nedlagt da.. men jeg tror ikke det. Ellers er det masse bruktmarkeder. -I Trondheimsveien.. litt lenger opp enn Gunerius.. er det en sånn Brukthall. Den ene butikken der har masse bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2002 #3 Del Skrevet 15. august 2002 hva slags brukte bøker er det du tenker på da?? skole bøker? jeg har maaaaaaaaaaaaange.....til billig pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 15. august 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 15. august 2002 He,he..nei er ikke skole bøker jeg vil ha. Strand litteratur. Tror jeg skal ta meg en tur langs Trondheimsveien i morgen. Takk for tipset Lea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. august 2002 #5 Del Skrevet 15. august 2002 Håper bare at jeg ikke tar heeelt feil da. Er en stund siden jeg var i området. God jakt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 16. august 2002 #6 Del Skrevet 16. august 2002 Når det er loppemarked tid, traver jeg rundt å finner mye brukbra bøker til lav pris. Er ganske så fornøyd med mitt siste kjøp. Da fikk jeg en full pose for 20 kroner. I posen lå det bøker med forfatterer som Dickson, Hamsun, Bjørnstjerne Bjørnsom, Colett osv. Mye god lesestoff ut over høsten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2002 #7 Del Skrevet 16. august 2002 Anbefaler også loppemarkeder. Det er jo kjempegøy å gå og kikke i hauger av gamle og litt mindre gamle bøker som ofte selges til fem eller ti kroner stykk. Man kan finne veldig mye bra, noen ser nesten ut som om de ikke er åpnet før. Jeg gleder meg til loppehøsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå