Gå til innhold

Brukte bøker

L@dy

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som vet hvor en selger brukte bøker i Oslo?! Er litt billigere enn å kjøpe til full pris. Biblioteket er jo og`ett alternativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror at det er en butikk i Torggata. Ved Sentrum Scene. De har musikk og bøker. Mulig at den er nedlagt da.. men jeg tror ikke det.

Ellers er det masse bruktmarkeder.

-I Trondheimsveien.. litt lenger opp enn Gunerius.. er det en sånn Brukthall. Den ene butikken der har masse bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hva slags brukte bøker er det du tenker på da?? skole bøker? jeg har maaaaaaaaaaaaange.....til billig pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he..nei er ikke skole bøker jeg vil ha. Strand litteratur. :kul:

Tror jeg skal ta meg en tur langs Trondheimsveien i morgen. Takk for tipset Lea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Når det er loppemarked tid, traver jeg rundt å finner mye brukbra bøker til lav pris. Er ganske så fornøyd med mitt siste kjøp. Da fikk jeg en full pose for 20 kroner. I posen lå det bøker med forfatterer som Dickson, Hamsun, Bjørnstjerne Bjørnsom, Colett osv. Mye god lesestoff ut :wink: over høsten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Anbefaler også loppemarkeder. Det er jo kjempegøy å gå og kikke i hauger av gamle og litt mindre gamle bøker som ofte selges til fem eller ti kroner stykk. Man kan finne veldig mye bra, noen ser nesten ut som om de ikke er åpnet før. Jeg gleder meg til loppehøsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...