Gå til innhold

Droppe Kardashian på TV2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samfunnsdebattant ber TV droppe Kardashian serien. Spesiel programmet til Khloe der hun hjelper folk til en bedre fysisk helse. 

Argumenterer med at man ødelegger kroppsbilde hos unge jenter i dag.

Hva synes dere? 

Anonymkode: 867e6...e30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele familien er jo dønn uinteressant. Forstår ikke greia. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Da burde internett forbys, TV og sosiale medier, mobiler osv. At andre skal få skylda for en ens egne problemer med sitt utseende blir for dumt.  På tide å lære seg å se innover, på seg selv og bli glad i deg selv og la andre mennesker gjøre det samme.  

Anonymkode: 22f70...275

• Liker 3
Skrevet

Samme for meg. Kardashian interesserer meg midt i ryggen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke forstå at man kan trakte etter helt unaturlig feilproporsjonerte kropper. De ser jo unektelig merkelig ut, med kjempestore rumper og supersmalemidjer og lår. Syns deg er positivt at store rumper er blitt fint, men resten av kroppen må liksom stå i stil. Alle kardashian har jo gjort veldig mye med kroppen sin, og det synes godt. Jeg syns de ser litt rare ut bare.

Anonymkode: 8618e...c91

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor noen TV-seere faktisk gidder å følge med på dette tullet... 

Anonymkode: 531a9...9e7

• Liker 3
Skrevet

The Kardashians er en av grunnene til at jeg ikke har TV-kanaler. Ikke fordi jeg misliker det, men fordi jeg ELSKER det. Og prøver å beskytte meg fra meg selv. Tenk alle de timene jeg aldri hadde fått igjen...

Ellers er jeg helt enig at det bør forbys. Det promoterer plastisk kirurgi til de grader. Vi kan rope om sunn fornuft så mye vi vil, men fakta er at 17-åringer eier det ikke. Jeg var helt dass som 17-åring - fikk gode karakterer, men tok solarium og ville ta forferdelige tatoveringer osv. Er en HELT annen person i dag. (Selv om min indre 17-åring har SÅ lyst til å se den nye sesongen av the Kardashians.) Forskjellen er at jeg nå ser hvor tåpelig det er og ler av det. 

Ungdom er lettpåvirkelige. Og de ser opp til kjendiser og perfekte forbilder på instagram. Slik er det bare. Og det er ikke særlig bra at de følger hvert minste steg til en familie som KUN fokuserer på utseende, drama, og får unger i hytt og gevær. Alle er opererte og synes det er helt topp. Alt som heter sunne verdier visner vekk hos de som ser på. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke forstå at man kan trakte etter helt unaturlig feilproporsjonerte kropper. De ser jo unektelig merkelig ut, med kjempestore rumper og supersmalemidjer og lår. Syns deg er positivt at store rumper er blitt fint, men resten av kroppen må liksom stå i stil. Alle kardashian har jo gjort veldig mye med kroppen sin, og det synes godt. Jeg syns de ser litt rare ut bare.

Forstår hva du mener, samntidig er ikke dette programmet om de. De hjelper andre mennesker til å komme i form - er det ikke posotivt det da? Alle Kardashian har heller ikke gjort alt mulig med kroppen sin heller.

Når det er sagt, så er det latterlig at en samfunndebatant som er kraftig overvektig selv vil stå frem selv som et talerør for de unge og si at det er greit med en god del ekstra på kroppen. Sunt er det vel neppe. Så her sier man jo egentlig mot seg selv. Hva men å fremme en god fysisk og psykisk helse isteden?

• Liker 2
Gjest catalula
Skrevet

Nå hørte jeg bare om den ene episoden... Og mulig jeg hørte feil... Men var det slik at typen til deltageren ikke ville fri før hun hadde slanka seg??? 

Det blir for teit altså... 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår hva du mener, samntidig er ikke dette programmet om de. De hjelper andre mennesker til å komme i form - er det ikke posotivt det da? Alle Kardashian har heller ikke gjort alt mulig med kroppen sin heller.

Når det er sagt, så er det latterlig at en samfunndebatant som er kraftig overvektig selv vil stå frem selv som et talerør for de unge og si at det er greit med en god del ekstra på kroppen. Sunt er det vel neppe. Så her sier man jo egentlig mot seg selv. Hva men å fremme en god fysisk og psykisk helse isteden?

Joda, kan være enig i det du sier her.

Skrevet (endret)

Akkurat spin-offen "Revenge Body" har jeg ikke sett, og kommer heller ikke til å se den. "Keeping Up..." vil alltid være min guilty pleasure, og jeg ser gjerne om igjen den ene og den andre spin-off serien så lenge jeg vet at Scott dukker opp 😃 (Han er den eneste jeg virkelig kan relatere meg til i den serien). 

"Samfunnsdebattanten" du referer til er forøvrig Carina E. Carlsen, en utrolig reflektert og hyggelig dame. Hun sprer positive vibber og svarer høflig når folk har spørsmål til henne.

Endret av Severin
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tv2 bør slutte å sende keeping up with the kardashians og kylie showet. Treningsshowet til khloe er ikke på langt nær like skadelig men de kunne godt ha kutta ut det og. All glorifiseringa av kardashians skaper psykiske problemer og utseendekomplekser. En skam at tv2 ikke tar ansvar her ! 

Anonymkode: 85515...688

• Liker 2
Skrevet

Revenge Body med Khloe går jo ut på at man lærer seg å spise sunt og trene (hardt) - det vil jeg ikke akkurat si er å pushe usunt kroppspress. 

De fleste som har vært med har hatt overvekt med (potensielle) helseplager det fører med seg. 

De programmene har man også jobbet mye med psyken til deltagerne og det er jo et veldig bra fokus.

Så det programmet synes jeg absolutt er innenfor. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker KUWTK!! ❤️❤️❤️

Anonymkode: 8005d...6b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...