Gå til innhold

Er vennskapet ødelagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, nå har jeg vert god venn med en fyr i noen mnd, vi har møttes en del, han sier at han er glad for at jeg spør om å finne på ting fordi han ikke gjør så mye ellers. Vi henger som regel i grupper, aldri alene.

Men nå i helgen så var jeg med noen venner på en fest, jeg avtalte å møte han i byen senere, tok med noen venner, så møtte vi fyren inne på en klubb, vi hadde det kjempe koselig, alle drakk masse, kanskje han drakk litt mer enn meg og ble litt fullere enn meg..?

Etter klubben dro vennene mine, så var det meg og han da, vi skulle komme oss hjem. Vi kan hoppe over noe av det som skjedde. 

Vi tok en taxi for å først dra til en annen bar, som han sa skulle være åpen, klokken var rundt 4, så den baren fant vi aldri. Vi dro så innom en nattåpen butikk for å kjøpe noen saker å ta med, så helt plutselig kysser han meg og jeg gjør jo så det samme.

Vi fortsetter på veien til stedet hans, plutselig så ler han masse. Han forteller meg at han ikke trenger noen ting av meg så lenge han får holde meg, han ga meg masse komplimenter, men samtidig så var jeg kjempe usikker på alt. Vi kyssa masse men hadde ikke samleie. jeg tror han skjønte jeg var veldig usikker, så han sa at han ikke ville gjøre noe jeg ikke vil. Det jeg syntes var så rart var at han lo helt tilfeldig mange ganger.

Dagen etter så er det ganske rolig, han sier først at han ikke husker veien hjem. Etterpå sier han at han bare trodde alt var en drøm, han sier også at han var glad for dagen. 

Jeg ble hos han hele dagen, vi gjorde ikke noe spesielt, det virket som om han hadde glemt at han hadde sagt at han ikke ville gjøre noe jeg ikke ville, for så sier han at det hadde vert fint å fortsette der vi slapp. (Vi gjorde ikke det)

Jeg måtte så dra senere, da forteller han at han vil ta kontakt og møtes igjen dagen etter, han spør til og med om når jeg er ferdig på jobb, så da avtalte vi å snakkes.

Dagen etter tar han ikke kontakt i det hele tatt, for jeg ventet på at han skulle gi beskjed, dermed måtte jeg ta kontakt, men plutselig brukte han mye lenger tid på å svare og han var på logget flere ganger uten å respondere. Dagen etter så sender han en melding, også svarer jeg på den ikke lenge etter, han åpner den noen timer senere og sier ingenting...

Jeg vet det ble ett langt innlegg, men jeg er virkelig usikker på hva som skjer her, jeg har egentlig aldri likt han på den måten, men måten han snakket til meg den kvelden det var jo fantastisk. Hva er det som skjer nå? Noen som vet? Håper ikke det bare var fylla som snakket og at vennskapet er ødelagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker kanskje som at han har tolket dine signaler dit hen at du ikke ønsker noe mer enn vennskap. Det at du trakk deg unna og virket usikker. Så jeg kan forstå at han dermed også vil trekke seg noe unna, da det kan virke som om han ønsker noe mer. 

Men samtidig synes jeg det er dårlig av han å bare avbryte en avtale dere hadde, og ikke svare deg på melding dagen derpå. Kanskje du får gi han litt tid til å kjenne på hva han vil videre? 

Jeg tror det hadde vært best om du formulerte en melding til han, hvor du forteller at du setter pris på han som venn. Og at du ikke ønsker å miste han. Men at du ikke ser for deg noe romantisk med han. Du kan også eventuelt ring han, eller avtale et møte. :) 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Midnight skrev:

Det virker kanskje som at han har tolket dine signaler dit hen at du ikke ønsker noe mer enn vennskap. Det at du trakk deg unna og virket usikker. Så jeg kan forstå at han dermed også vil trekke seg noe unna, da det kan virke som om han ønsker noe mer. 

Men samtidig synes jeg det er dårlig av han å bare avbryte en avtale dere hadde, og ikke svare deg på melding dagen derpå. Kanskje du får gi han litt tid til å kjenne på hva han vil videre? 

Jeg tror det hadde vært best om du formulerte en melding til han, hvor du forteller at du setter pris på han som venn. Og at du ikke ønsker å miste han. Men at du ikke ser for deg noe romantisk med han. Du kan også eventuelt ring han, eller avtale et møte. :) 

Takk for svar! Det kan absolutt hende du har rett her, har trukket meg ganske mye unna, mest fordi jeg er så usikker hele tiden, derfor tørr jeg så lite. Jeg har også prøvd å ''spleise'' han med noen venninner tidligere, der de forteller at han sier han ikke er helt klar for forhold osv, noe han egentlig ikke har sagt til meg direkte. Har også overhørt en samtale med han og en venninne der han fortalte at han liker meg som person.

Hadde tenkt å sende en melding til han, har faktisk skrevet ned på ett ark hva jeg tenker å si, problemet og hvorfor det hadde vert så viktig å få møtt han i går er fordi jeg reiser i dag og blir borte en mnd, stresser litt av den grunn.

Vet bare virkelig ikke hvordan jeg skal trå frem, for jeg liker han jo kjempe godt og denne hendelsen fikk meg til å like han mer, viktigste for meg er å være venn med han å kunne henge med han! 

Skal se om jeg får sendt den meldingen, må bare få opp motet mitt litt!

• Liker 1
Skrevet

Han ville ha sex. Så nok for seg en ONS eller et FF-forhold med deg. Når du ikke ville gå fort frem så skjønner han at det ikke er mulig å få lettvint sex og da skygger han unna. Han er nok redd for at du nå ser for deg noe romantisk/er forelsket.

• Liker 7
Skrevet

Det var en gang tidligere også, hvor vi hadde vert ute, han brukte telefonen min og tok masse bilder, etter at en venninne av meg danset med han så viste han masse interesse, hva er intensjonene hans? Hvorfor viser han nesten ikke interesse før etter han har gjort ett eller annet med fysisk ''romantisk'' kontakt? 

Også er det nesten som om han gjør det med alle han har hatt det med, etter hva jeg har sett. 

Han har også kysset med en annen venninne men henne sier han at han ikke vil noe mer med.

Skrevet
11 minutter siden, UsikkerAnonym skrev:

Takk for svar! Det kan absolutt hende du har rett her, har trukket meg ganske mye unna, mest fordi jeg er så usikker hele tiden, derfor tørr jeg så lite. Jeg har også prøvd å ''spleise'' han med noen venninner tidligere, der de forteller at han sier han ikke er helt klar for forhold osv, noe han egentlig ikke har sagt til meg direkte. Har også overhørt en samtale med han og en venninne der han fortalte at han liker meg som person.

Hadde tenkt å sende en melding til han, har faktisk skrevet ned på ett ark hva jeg tenker å si, problemet og hvorfor det hadde vert så viktig å få møtt han i går er fordi jeg reiser i dag og blir borte en mnd, stresser litt av den grunn.

Vet bare virkelig ikke hvordan jeg skal trå frem, for jeg liker han jo kjempe godt og denne hendelsen fikk meg til å like han mer, viktigste for meg er å være venn med han å kunne henge med han! 

Skal se om jeg får sendt den meldingen, må bare få opp motet mitt litt!

Det er ikke helt enkelt å forstå om han ønsker ons, ff, eller et ordentlig forhold. 

Jeg skjønner dermed at det blir ekstra viktig for deg å få snakket med han. Prøv og ta kontakt, du! Spesielt siden det kan virke som om du ikke klarer å legge dette fra deg helt. Så får du forhåpentligvis tatt en prat med han før du reiser.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Nuith skrev:

Han ville ha sex. Så nok for seg en ONS eller et FF-forhold med deg. Når du ikke ville gå fort frem så skjønner han at det ikke er mulig å få lettvint sex og da skygger han unna. Han er nok redd for at du nå ser for deg noe romantisk/er forelsket.

Takk for svar!

Hmmm, joda, men vi har vert gode venner en veldig god stund, jeg har vert den som har prøvd å få han til å snakke med andre, men da gir han meg alltid ett rart blikk når jeg prøver å få han til å snakke med en annen venninne, som om han heller vil snakke med meg.

Jeg sa heller aldri nei til han, men han så det på meg, vi har møttes nesten hver dag i noen mnd nå, hvertfall 3 av 7 dager uken. Han har aldri prøvd å kysse meg før, også sa han unnskyld for om han var alt for mye på.

Så jeg ser halvveis ikke hvordan det gir mening, men jeg skjønner også det du sier.

Skrevet
4 minutter siden, Midnight skrev:

Det er ikke helt enkelt å forstå om han ønsker ons, ff, eller et ordentlig forhold. 

Jeg skjønner dermed at det blir ekstra viktig for deg å få snakket med han. Prøv og ta kontakt, du! Spesielt siden det kan virke som om du ikke klarer å legge dette fra deg helt. Så får du forhåpentligvis tatt en prat med han før du reiser.

Det jeg har trodd er at han ikke har hatt lyst til noen av de tingene, men jeg håper jo han mente det han sa. Det jeg trodde var at det bare var at han var for full til å kontrollere hormonene sine.

Ja, klarer ikke legge det fra meg, han har vert en fantastisk venn og jeg elsker å kunne henge med han, selvfølgelig helst med andre folk i nærheten også, og er det en ting jeg hater så er det å miste noen.

Skrevet

Det jeg lurer mest på er bare om er det mulig at vi enda kan være venner etter en sånn situasjon?

Har noen av dere gått igjennom dette?

Skrevet
26 minutter siden, Nuith skrev:

Dette.

Skrevet
3 minutter siden, UsikkerAnonym skrev:

Det jeg lurer mest på er bare om er det mulig at vi enda kan være venner etter en sånn situasjon?

Har noen av dere gått igjennom dette?

Jeg ville ikke vært ei venninne av en fyr som så gjerne ville ha meg som sin pulevenninne.

Skrevet
13 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg ville ikke vært ei venninne av en fyr som så gjerne ville ha meg som sin pulevenninne.

Jeg tror ikke det er det han vil, jeg håper hvertfall ikke det. 

Vi har vert venner en god stund uten å gjøre sånne ting, så det var bare en ulykke det som skjedde, så det du sier er at etter en slik situasjon så vil intensjonene hans forandres og meningen om meg også forandres? 

Det går ikke ann å redde det på noen måte?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar en skål for en bror som er blitt friendzonet og syntes livet er litt kjipt akurat nå....

Anonymkode: e6e31...5a1

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva jeg burde gjøre!

Burde jeg gjøre noe i det hele tatt?

Akkurat nå så tør jeg ikke engang spørre om å si hade fordi jeg reiser i dag.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, UsikkerAnonym skrev:

Jeg skjønner ikke hva jeg burde gjøre!

Burde jeg gjøre noe i det hele tatt?

Akkurat nå så tør jeg ikke engang spørre om å si hade fordi jeg reiser i dag.

Hvis du er helt sikker på at du ikke ønsker noe mer med han, så sender du en melding med noe ala "jeg håper virkelig ikke det surret på lørdag kommer til å ødelegge noe vennskap mellom oss, jeg er veldig glad i vennskapet våres, og ønsker ikke å miste det :)"

Noe sånt hadde jeg i alle fall gjort :) enten det, eller bare latet som ingenting hvis jeg ikke hadde så lyst til å ta det opp, å bare spurt ting som "åssen går det", "hva driver du med", sendt morsomme bilder, eller hva enn dere pleier å gjøre. Altså oppført meg helt som normalt :)

Anonymkode: 84d76...f22

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er helt sikker på at du ikke ønsker noe mer med han, så sender du en melding med noe ala "jeg håper virkelig ikke det surret på lørdag kommer til å ødelegge noe vennskap mellom oss, jeg er veldig glad i vennskapet våres, og ønsker ikke å miste det :)"

Noe sånt hadde jeg i alle fall gjort :) enten det, eller bare latet som ingenting hvis jeg ikke hadde så lyst til å ta det opp, å bare spurt ting som "åssen går det", "hva driver du med", sendt morsomme bilder, eller hva enn dere pleier å gjøre. Altså oppført meg helt som normalt :)

Anonymkode: 84d76...f22

Høres ut som en fantastisk ide! 

Skal se hvordan det blir

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolker det som at han ville ha et ONS, men siden du ikke ville det så er han ikke interessert i noe videre forhold. Enten fordi du ikke ville ligge med ham eller fordi han er flau.

Ta en pause nå, og se hva som skjer når du er tilbake igjen. Selv ville jeg ikke hatt for store forhåpninger, dessverre. 

Ha en god tur! 

Anonymkode: 87c61...873

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolker det som at han ville ha et ONS, men siden du ikke ville det så er han ikke interessert i noe videre forhold. Enten fordi du ikke ville ligge med ham eller fordi han er flau.

Ta en pause nå, og se hva som skjer når du er tilbake igjen. Selv ville jeg ikke hatt for store forhåpninger, dessverre. 

Ha en god tur! 

Anonymkode: 87c61...873

Hmm, ja det kan godt hende, tenkte ihvertfall å sende en snapp i en sånn gruppe alle er i der jeg sier jeg drar fra der jeg bor nå :) 

Takk! Skal kose meg haha

• Liker 1
Skrevet

Å jo!

Han har alltid vist at jeg ikke liker nærkontakt! 

Han sier også at han er sånn på en måte, men dette har han fått vite ofte, til og med de første dagene vi møttes, også ville han enda møtes, selv etter det og videre!

Det kan kanskje være ett poeng i saken?

AnonymBruker
Skrevet

Han ville ha sex og tar nå avstand fordi det er kleint. Tviler litt på at han vil noe mer.

Anonymkode: 5bfe1...0bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...