Gjest O.G. Skrevet 3. juli 2018 #1 Del Skrevet 3. juli 2018 @Minesveiper Fått med deg at Lebron James går over til Lakers? Hva synes du om det og hva tror du om førstkommende NBA sesong? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 3. juli 2018 #2 Del Skrevet 3. juli 2018 Ja Fikk med meg det. Tror de klarer å ta seg til sluttspillet, men tror ikke de kommer om de ikke får tak i Kahwi leonard fra spurs. Ser ikke ut som spurs har tenkt å bytte uten å få veldig mye igjen for han, og Kahwi har mer eller mindre sagt at om han ikke blir en laker i år, blir han det neste år. Så ja, det avhenger litt av hva som skjer i de forhandlingene. Om de to kommer på samme lag blir det spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. juli 2018 #3 Del Skrevet 5. juli 2018 På 4.7.2018 den 0.04, Minesveiper skrev: Ja Fikk med meg det. Tror de klarer å ta seg til sluttspillet, men tror ikke de kommer om de ikke får tak i Kahwi leonard fra spurs. Ser ikke ut som spurs har tenkt å bytte uten å få veldig mye igjen for han, og Kahwi har mer eller mindre sagt at om han ikke blir en laker i år, blir han det neste år. Så ja, det avhenger litt av hva som skjer i de forhandlingene. Om de to kommer på samme lag blir det spennende Ja, jeg blir ikke forbauset om Kobe kommer ut av pensjonisttilværelsen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå