AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Gjorde feil i rundkjøringen og en bilist viste meg fingeren. La merke til at dette var sjefen. Bør jeg bry meg om dette? Bør jeg tenke anderledes om sjefen? Burde jeg si noe om dette til noen på jobb? Dette er jo utenfor jobb men hallo sjefen ga meg fingeren. Anonymkode: 44a73...cfd
Gjest Stella Rose Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Tviler på han viste det var deg, syns du skal la det ligge, og kjør riktig neste gang.
Akhenaton Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 Jeg ville tatt med meg en kanne bensin og brent ned hele bygget. 4
Gjest Bøff Eløff Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 Jeg ville faktisk kommentert det på en humoristisk måte. "Takk for sist, neste gang skal jeg forsøke å følge reglene så du slipper vise meg fingeren ".
Gjest Kritt Skrevet 3. juli 2018 #6 Skrevet 3. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjorde feil i rundkjøringen og en bilist viste meg fingeren. La merke til at dette var sjefen. Bør jeg bry meg om dette? Bør jeg tenke anderledes om sjefen? Burde jeg si noe om dette til noen på jobb? Dette er jo utenfor jobb men hallo sjefen ga meg fingeren. Anonymkode: 44a73...cfd Jeg gjetter at han ikke så at det var deg. Jeg synes noe om å gi fingeren i trafikken (eller noe annet sted), men synes som de andre at du skal la det ligge, og ikke ta det personlig.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #7 Skrevet 3. juli 2018 Jeg hadde slengt en festlig kommentar neste gang jeg så han om at han har fin finger eller noe. Kanskje han tenker seg om neste gang han vil gjøre lignende. Anonymkode: 3a52c...b63 4
Gjest O.G. Skrevet 3. juli 2018 #8 Skrevet 3. juli 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjorde feil i rundkjøringen og en bilist viste meg fingeren. La merke til at dette var sjefen. Bør jeg bry meg om dette? Bør jeg tenke anderledes om sjefen? Burde jeg si noe om dette til noen på jobb? Dette er jo utenfor jobb men hallo sjefen ga meg fingeren. Anonymkode: 44a73...cfd Kanskje du skal kjøre riktig neste gang?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #9 Skrevet 3. juli 2018 Eller så er sjefen flau fordi han oppdaget underveis at det var deg. La det ligge. Anonymkode: 4b67f...d65
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #10 Skrevet 3. juli 2018 Haha, jeg opplevde nøyaktig det samme, bare at det var en perifer kollega og ikke sjefen. Langfinger i rundkjøring, olmt blikk. Jeg konfronterte vedkommende, og han bare nekta for at det noengang hadde skjedd. Etterpå gikk han rundt og baksnakket meg for at jeg var «hysterisk» og «lagde drama». Utrolig kleint, og veldig irriterende. Nå skal han heldigvis slutte, men det har vært ganske ødeleggende for min arbeidssituasjon det siste halve året. Mitt råd vil derfor være å ikke si et ord, med mindre dere er veldig nære. Det blir sannsynligvis bare kleint og dårlig stemning. Anonymkode: 1883f...696
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #11 Skrevet 3. juli 2018 Perifer kollega=en jeg jobber med, men ikke kjenner noe særlig. Anonymkode: 1883f...696
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #12 Skrevet 3. juli 2018 Men jeg kjørte ikke feil, da. Jeg bare sto og venta og overholdt vikeplikten. 🤪 Uansett ga han fingeren da han kjørte forbi. Anonymkode: 1883f...696
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #13 Skrevet 3. juli 2018 Du skal i hvert fall ikke ta det personlig om dine arbeidsevner, det er bilkjøringen din han irriterte seg over. Så sikkert ikke at det var deg en gang. Anonymkode: cadea...e52 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå