7003rsmc Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 jeg trenger all hjelp jeg kan få her! Min bror på 15år må gå med gips opp til kneet. Vi reiser om litt over 1 uke, vi skal først til amsterdam i 3 dager før vi reiser videre til syden. Jeg trenger tipps fra alt og alle, Althjelper her for jeg vil tilrettelegge slik at min bror får en finest mulig ferie. Har selv tenkt på ting som å leie sykkel i amsterdam der vi leier en vpgn bar (slik små barn pleier å bruke).
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 Lurt med sykkel og vogn i Amsterdam. Men hvis du vil ha råd og tips om dette stedet du kaller "Syden", må du nesten si hvor det er. Det er nemlig ikke et sted som heter "Syden". Det er mange forskjellige land og destinasjoner som Ola Dunk kaller "Syden". Vidt forskjellige land. Anonymkode: e6f13...ab6
7003rsmc Skrevet 4. juli 2018 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurt med sykkel og vogn i Amsterdam. Men hvis du vil ha råd og tips om dette stedet du kaller "Syden", må du nesten si hvor det er. Det er nemlig ikke et sted som heter "Syden". Det er mange forskjellige land og destinasjoner som Ola Dunk kaller "Syden". Vidt forskjellige land. Anonymkode: e6f13...ab6 ¨Syden¨ - da mener jeg Tyrkia. Her har vi feriert i mange år så vi vet hva vi kan gjøre der nede. Jeg skrev syden for jeg trenger generelle råd og tips om hva en kan gjøre i ¨syden¨ med gipset fot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå