Gå til innhold

Hvor mye har du "vokst" siden første mens?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Var så ung da jeg fikk mensen første gangen at jeg knapt ante hva som skjedde.. var vel 10 eller muligens såvidt fylt 11 tror jeg. Og husker ekstremt lite derfra untatt at jeg kom hjem fra skolen en dag med stooore blodflekker over hele olabuksa mi og var rimelig flau (men ante ikke hva bind var enda..)

Er iallefall 6-7 cm høyere og 15 kg tyngre nå (er 22).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg fikk mensen ca. en uke etter 12 årsdagen min.

Siden da har jeg vokst 6 cm, og lagt på meg knappe 5 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vokst i høyden siden jeg fikk mensen, og jeg er ikke helt sikker på hva jeg veide da jeg var 12 år. Har vel lagt på meg ca 10 kg kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen som 11-åring. Har ikke vokst i høyden etter det (er 1,68) men blitt kanskje 6 kg. tyngre (60 kg. nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Skal vi se....jeg fikk mensen da jeg var knapt 12, og etter det har jeg "vokst" ca 5cm og er ca ti kilo tyngre (da var jeg 162cm og veide rundt 40kg, nå er jeg 167 og veier 52-53). Aldri i livet om jeg ville hatt tilbake barnekroppen; spinkel og totalt uten muskler (puppene har holdt seg på samme nivå, fikk tidlig pupper).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk mensen da jeg var 11. Veide rundt 53 tror jeg, + -.

Var omkring 165 (er litt usikker her) og nå er jeg 170. Veier det samme nå, men har vært oppi 57-58 sa jeg var 12-13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 10 1/2, og tror nok at jeg var i hvertfall 155 - om ikke litt mer. Har ikke vokst spesielt mye, og har nok ikke lagt på meg mer enn en 5-7 kg. Men det er så lenge siden, så jeg er ikke sikker på hverken høyde eller vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg var tretten-fjorten da jeg fikk mensen, og har sikkert lagt på meg 25-30 kilo siden da og vokst minst ti centimeter.

(Husker venninnene mine sa at jeg ville slutte å vokse og at puppene ikke ble større...

Hahahahahahahahahahaha :ler:

Det tok seks-sju år før puppene var ferdigvokst! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk mensen sommeren da jeg skulle begynne på ungdomsskolen. da veide jeg 50 kg og nå veier jeg 59 kilo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 13 år og rundt 165-166 cm og ca.50 kg. Nå er jeg rundt 173 cm og 70 kg :oops: Lagt på meg 20 kg med andre ord! (verdt å nevne at jeg har lag på meg 10 kg på 1 år nå..) Men skal nok komme ned i vekt igjen(58 kg hadde vært perfekt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke tar helt feil har jeg lagt på meg omtrent 8 kg og vokst 5-6 cm siden jeg fikk mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har lagt på meg 8kg siden jeg fikk mensen,.. er usikker på hvor mye høyere jeg er blitt, muligens 3-4cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...