Gjest Storvokst? Skrevet 5. mars 2005 #1 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg lurer litt på hva som er normalt, liksom. Jeg fikk mensen for 7 år siden og etter det vokste jeg 5 cm og veier ca 15 kg mer. Venninnen min fikk mensen samtidig som meg men sier at hun har bare lagt på seg 4 kg men og ikke vokst noenting. Det kunne vært intressant å høre fra andre for å kansje se hva som er normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 5. mars 2005 #2 Del Skrevet 5. mars 2005 Har hatt mensen siden jeg var 11 og er nå snart 20. Eh.. er ikke sikker på høyden men jeg har lagt på meg.. 4 kg kanskje. Venter forsatt på at puppene skal komme. Hilsen 75AA. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 5. mars 2005 #3 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg har vel lagt på meg rundt 10kilo siden jeg fikk mensen, som var når jeg var 12. Puppene mine har vokst også. Høyden er den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2005 #4 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg fikk mensen da jeg var 13. Alt som het høydevekst stoppet da opp. Fram til jeg fikk barn rett etter 20, hadde jeg gått opp en seks-sju kilo i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 5. mars 2005 #5 Del Skrevet 5. mars 2005 Det er 18 år siden jeg fikk mensen :o og jeg vokste vel en 3-4 cm etterpå. Veier omtrent 8 kg mer (men har veid mer enn jeg gjør nå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 5. mars 2005 #6 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg fikk mensen da jeg var 13. Jeg har vel lagt på meg rundt 10 kg, og vokst ca 5-6 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 5. mars 2005 #7 Del Skrevet 5. mars 2005 Eg fekk mensen då eg var 12, var 173 cm og knappe 50 kg. No er eg 29 år, 175 cm og 64 kg... Har altså vakse 2 cm og lagt på meg minst 14 kilo :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 5. mars 2005 #8 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg har vel vokst 5-6 cm og lagt på meg ca 15 kg tenker jeg. (Det er 17 år siden jeg fikk mensen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 5. mars 2005 #9 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg fikk mensen da jeg var 13. Jeg har vel lagt på meg rundt 10 kg' date= og vokst ca 5-6 cm. Her og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelizer Skrevet 6. mars 2005 #10 Del Skrevet 6. mars 2005 Har ikke vokst mer i høyden etter jeg fikk mensen, og gikk vel ned ca. 10 kg. etterpå. Men må vel legge til at jeg var overvektig da jeg fikk den da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 6. mars 2005 #11 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg fikk mensen da jeg var 14 år. Jeg har ikke vokst på høyden etter det (desverre!) men har lagt på meg 6 kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oline K Skrevet 6. mars 2005 #12 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg var 11 år når jeg fikk mensen og har vel vokst en 4-5 cm etter det, er 22 år nå. Har lagt på meg ca 20 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oline K Skrevet 6. mars 2005 #13 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg var 11 år når jeg fikk mensen og har vel vokst en 4-5 cm etter det, er 22 år nå. Har lagt på meg ca 20 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 6. mars 2005 #14 Del Skrevet 6. mars 2005 fikk mensen første gang da jeg var 12 og et halvt... da var jeg vel... 164-165 cm og sånn ca 52 kilo tenker jeg. Så da har jeg vokst tre eller fire cm, og veid 12 kilo mer og 13 kilo mindre, nå er jeg 3 eller 4 eller 5 kilo mer enn den gang (har ikke gått på vekta på lenge) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. mars 2005 #15 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg fikk første mens for 19 år siden (jepp, jeg husker dato), og jeg har både vokst i høyde og fått andre former siden den gang. Og det er helt naturlig! Jeg er kvinne nå, ikke en jentunge som jeg var da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 6. mars 2005 #16 Del Skrevet 6. mars 2005 Har ikke peiling på hvor mye jeg har vokst. Fikk mensen da jeg var 12, altså snart elleve år siden. Vet jeg har blitt tyngere på de årene da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 6. mars 2005 #17 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg fikk også mensen når jeg var 12 år (12 år og 4 dager, for å være nøyaktig, husker datoen, det var jo en "happening" ). Idag er jeg 172 cm på strømpelesten, men hvor høy jeg var som 12-åring, husker jeg ikke. Vekta varierer litt fra 63-65 kg. Jeg hadde en periode hvor jeg veide kanskje 72 kg, som 19-20-åring. Da kom også puppene for alvor. Idag er jeg slank, med pupper som nok er litt større enn hva de hadde vært dersom jeg ikke hadde den perioden med overvekt. Så, de overflødige kiloene forsvant, men jeg beholdt de store puppene Men i tidlig tenårene var jeg superslank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora20 Skrevet 6. mars 2005 #18 Del Skrevet 6. mars 2005 Fikk mensen da jeg var 13, og tror ikke jeg har vokst noe særlig på lengden. Har lagt på meg mye siden jeg var 13 år, og er nå 20. Men det er jo normalt, er det ikke det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 6. mars 2005 #19 Del Skrevet 6. mars 2005 Til sommeren er det ni år siden jeg fikk mensen (var 12), og har nok ikke vokst mer enn en centimeter eller to siden da - i lengderetning, vel og merke... Bredden er en helt annen sak. Mener å huske at jeg veide i underkant av 50 kg i 6. klasse, mens nå ligger jeg på 58. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. mars 2005 #20 Del Skrevet 6. mars 2005 Har ikke vokst noe i høyde siden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå