Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har oppdaget jeg har varme hender. Men de «varmer» utenfor min kontroll. Varmen kommer når den kommer... 

Resultatene er nesten umiddelbare. Plager forsvinner , letter etc. 

Spørsmålet er, hvor kan man lære seg å praktisere å «åpne og lukke» energien ? 

Det Er jo en jungel av ulike tilbud på kurs og kursholdere etc som dessverre oftest viser seg å være ikke falske / ikke holde det de lover.... 

jeg er både fascinert, skeptisk og litt skremt av denne erfaringen med varme hender. 

Jeg lurer på om dette er noe jeg kan gå videre med. Altså «jobbe» med ved siden av annet mer ordinært arbeide. Hvis jeg kan hjelpe mennesker med dette er det jo dumt å la være...?  

Kjenner du en seriøs healer ? Som oppnår gode resultater ? 

Anonymkode: ffc21...a7a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har kjennskap til slikt ? 😕

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å ta rundt et termometer neste gang dette skjer. Så får du deg kanskje en aha-opplevelse.

Anonymkode: 0f7eb...43d

• Liker 8
Skrevet

Jeg har vært hos to forskjellige som har hjulpet mange. Ingen av dem klarte å hjelpe meg med en eneste av mine småplager. Han ene var synsk, det kan jeg si med sikkerhet, han andre sa også ting som kunne tydet på det, men han kan ha hatt flaks. Men synskhet hjalp jo lite på ryggen eller noe annet. Vanskelig å ikke være skeptisk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lite man kan gjøre med din overtro, Ts. Du må nesten bare finne rette folka å omgåes. Dere er heldigvis ikke altfor mange.

Anonymkode: 0d617...523

• Liker 9
Gjest HankySpanky
Skrevet (endret)

Du finner dine sjarlatanvenner på www.nyhetsspeilet.no

Varme hender....heh......jeg har varme baller av og til...kan jeg heale noen med dem, har du mulighet til å høre med nyhetsspeilet hva de mener der borte?

Endret av HankySpanky
Gjest HankySpanky
Skrevet
16 minutter siden, Ulla Ullsokk said:

Jeg har vært hos to forskjellige som har hjulpet mange. Ingen av dem klarte å hjelpe meg med en eneste av mine småplager. Han ene var synsk, det kan jeg si med sikkerhet, han andre sa også ting som kunne tydet på det, men han kan ha hatt flaks. Men synskhet hjalp jo lite på ryggen eller noe annet. Vanskelig å ikke være skeptisk.

https://io9.gizmodo.com/5923509/how-to-convince-people-you-have-psychic-powers

Du har venner som er lettpåvirkelige og som har stor effekt av placebo.

Er man skeptiker, funker ikke placebo 😃

AnonymBruker
Skrevet

Ok , takk for mange tåpelige høyst unødvendige svar :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Placebo. Sorry!

Anonymkode: 9964c...11a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har oppdaget jeg har varme hender. Men de «varmer» utenfor min kontroll. Varmen kommer når den kommer... 

Resultatene er nesten umiddelbare. Plager forsvinner , letter etc. 

Spørsmålet er, hvor kan man lære seg å praktisere å «åpne og lukke» energien ? 

Det Er jo en jungel av ulike tilbud på kurs og kursholdere etc som dessverre oftest viser seg å være ikke falske / ikke holde det de lover.... 

jeg er både fascinert, skeptisk og litt skremt av denne erfaringen med varme hender. 

Jeg lurer på om dette er noe jeg kan gå videre med. Altså «jobbe» med ved siden av annet mer ordinært arbeide. Hvis jeg kan hjelpe mennesker med dette er det jo dumt å la være...?  

Kjenner du en seriøs healer ? Som oppnår gode resultater ? 

Jeg anbefaler Thetahealing. Gikk et kurs i Tønsberg for noen år siden. Tyholdt holder muligens kurs enda, han er veldig flink til å lære bort og er en vennlig og morsom kursholder. 

Anonymkode: 8367e...dcd

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, HankySpanky skrev:

Varme hender....heh......jeg har varme baller av og til...kan jeg heale noen med dem, har du mulighet til å høre med nyhetsspeilet hva de mener der borte?

Har du vært inne på nyhetsspeilet for å finne ut om de varme ballene dine da? Tenker, det er ikke for uten grunn du har kjennskap til siden🔮🤣Så ble du bare skuffa og sint istede for..uff da😝

Anonymkode: 56808...d42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, HankySpanky skrev:

Så lenge de ikke er lange og svette så kan de kanskje duge til healing?

Det finnes puppehealing også, så hvorfor ikke prøve? Har hørt om sexual healing også, forresten... ;) 

Anonymkode: 8367e...dcd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alltid kald på hendene.. kan det brukes til noe.. ?

Hm.. google 

Anonymkode: e8db3...376

• Liker 1
Gjest mik877
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hm.. google 

Du kan ta de kalde henda dine på de varme ballene 😉

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, mik877 skrev:

Du kan ta de kalde henda dine på de varme ballene 😉

😂😂😂

Gjest HankySpanky
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Har du vært inne på nyhetsspeilet for å finne ut om de varme ballene dine da? Tenker, det er ikke for uten grunn du har kjennskap til siden🔮🤣Så ble du bare skuffa og sint istede for..uff da😝

Ta deg en 13 år lang ekskursjon i utvekslingsprogrammet med planeten Serpo du, så kan du fortelle om du foretrekker varme baller eller varme hender:

http://www.nyhetsspeilet.no/2017/03/kosmisk-utvekslingsprogram/

Jeg fikk med meg at denne nettsiden startet opp fordi de dustete artiklene deres ble delt med smil og latter over en lav sko (i gamle dager altså, da man delte morosaker per epost).

Og denne ranten, der skeptikeren skal tas :)

" Den feige og falske skeptikeren inntar alltid en ego-posisjon hvor han/hun garantert har flertallet i ryggen. "

http://www.nyhetsspeilet.no/2011/05/skeptikerens-hemningsløse-naivitet/

Ja......som skeptiker har man faktisk ALLTID flertallet i ryggen :)

Ta tempen på henda når de blir "varme", eventuelt ta tempen generelt og sjekk at det ikke bare er kroppen som er kald og hendene normalvarm.

Healing funker ikke og det meste av alternativt tull er nettopp.....tull.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, HankySpanky skrev:

Ta deg en 13 år lang ekskursjon i utvekslingsprogrammet med planeten Serpo du, så kan du fortelle om du foretrekker varme baller eller varme hender:

http://www.nyhetsspeilet.no/2017/03/kosmisk-utvekslingsprogram/

Jeg fikk med meg at denne nettsiden startet opp fordi de dustete artiklene deres ble delt med smil og latter over en lav sko (i gamle dager altså, da man delte morosaker per epost).

Og denne ranten, der skeptikeren skal tas :)

" Den feige og falske skeptikeren inntar alltid en ego-posisjon hvor han/hun garantert har flertallet i ryggen. "

http://www.nyhetsspeilet.no/2011/05/skeptikerens-hemningsløse-naivitet/

Ja......som skeptiker har man faktisk ALLTID flertallet i ryggen :)

Ta tempen på henda når de blir "varme", eventuelt ta tempen generelt og sjekk at det ikke bare er kroppen som er kald og hendene normalvarm.

Healing funker ikke og det meste av alternativt tull er nettopp.....tull.

Har ikke varme hender jeg😉Er generelt bare en kald bitch og skeptisk til de fleste og det meste❄️❄️❄️

Gjest HankySpanky
Skrevet

😂🤣

Kom deg til legen....???

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm.. google 

Perfekt til å kjøle ned hotte fotball lår? 😄

Anonymkode: e3ffa...365

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, HankySpanky skrev:

Kanskje ballepåleggelse er noe:fnise:?

Anonymkode: 0f7eb...43d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...