AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Mest sannsynlig skal jeg flytte sammen med en venninne av meg da det passet utmerket da vi begge studerer i byen osv. (Forskjellige ting da) Men har funnet ut at hun er helt ekstremt rotete. Visste hun roter litt, og det gjør ikke noe, men nå er det sånn at jeg finner stinkende ting i kjøleskapet som skulle vært kasta for lengst og matrester fra flere dager siden som er halvspist på kjøkkenbenken og badet ser ikke ut. Jeg finner meg i litt, men er ikke dette litt ekstremt? Det går utover min trivsel hvert fall.. Det lukter flere steder liksom Anonymkode: cad9c...3df
Gjest padawan Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Jeg hadde ikke gjort det hvis jeg hadde vært deg.
matrobot Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 Hva med å lage ordensregler som begge to kan bli enige om? Hun kan f.eks. rote så mye hun vil i rommet sitt, men i fellesrommet / badet / kjøkkenet skal det være ryddig. Mat som har gått ut på dato kan kastes uten forvarsel (men bli gjerne enige om hva dere kan gjøre med gamle mat det for matsvinn er heller ikke bra).
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 12 minutter siden, matrobot skrev: Hva med å lage ordensregler som begge to kan bli enige om? Hun kan f.eks. rote så mye hun vil i rommet sitt, men i fellesrommet / badet / kjøkkenet skal det være ryddig. Mat som har gått ut på dato kan kastes uten forvarsel (men bli gjerne enige om hva dere kan gjøre med gamle mat det for matsvinn er heller ikke bra). Ja, ikke dumt. Tror ikke jeg klarer å trives når det lukter kompost-lignende flere kriker og kroker... Anonymkode: cad9c...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå