AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Hei, Jeg er 19 år og får økonomisk ettervern fra Barnevernet. Er det sant at dersom jeg flytter til en ny kommune, og fortsetter med dette ettervernet vil kommunen jeg bor i bli varslet om det. Er det sant at jeg kan risikere å ikke få jobb i barnevernet i den kommunen jeg er da? Fordi jeg ønsker å ta utdanning innenfor barnevernet, men frykter at min bakgrunn som fosterbarn kan hindre dette? Kan ikke spørre barnevernet fordi de vil selvfølgelig ikke si at å ha med dem å gjøre kan ødelegge hele framtiden min, og at det å være fosterbarn kan bety dette vil være veldig negativt i fremtiden. vær så snill å hjelp meg fort! Anonymkode: 81e56...225
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Jeg har vært under bv hele livet, og jobber nå i bv. Ikke noe problem, husk du skal jo først ta en utdannelse, så det tar jo en stund. Anonymkode: f459b...13d 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 Jeg jobber i bv, og har kolleger med erfaring med bv fra egen oppvekst. Aldri vært noe problem for dem. Vi som jobber i bv støtter og oppfordrer alle unge i kontakt med oss til å ta utdanning i det de ønsker, så det må du absolutt gjøre! Anonymkode: c540f...22f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå