Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har lenge brukt royal canin chihuahua blandet med rc small breed. Dette har fungert greit, men eldste jenta har lett for å legge på seg og begge røyter mye nå om sommeren. Tenkte derfor å prøve annet tørrfôr til de.

Må jo innrømme at jeg er litt påvirket av trenden med lite korn osv om dagen..men ikke helt frelst, tror ikke hunden er en ulv😂 

Var innom dyrebutikken og fikk med meg vigor and sage. I ettertid kjenner jeg litt på at ansatte der presset dette fôret på meg, slikt liker jeg ikke😜 og når jeg leser om v&s blir jeg lite imponert over tekstene😬 virker useriøst og harry.

Jentene mine spiser alt, så det går jo ned på høykant. Er det et allright fôr? Synes de promper litt mye på det🙈 merker ellers liten forskjell. 

Trenger et godt fôr som hjelper mot røyting, hjelper de å holde en god vekt og bidrar til sunne tenner. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

B vitaminer er det som hjelper på mye røyting. Veterinærer kan gi det med sprøyte ved ekstrem røyting. Eller for med mye b vitamin. Min tåler kun 1 for og fikk b vitaminer hos veterinær, var 14 dager med lite røyting

Anonymkode: 10869...600

Skrevet

Aha takk. Tror nok ikke det er ekstremt nok til å få sprøyte. Men skal ha det i bakhodet når de skal ha mat👍😊

Skrevet

Du kan prøve å strø ølgjær (uten druesukker - fåes på apotek) over maten, det har veldig ofte kjempegod effekt! 

Skrevet

Forer på acna og vom og hundemat, fornøyd med det. Og gir ekstra lakseolje i maten for å forhindre røyting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...