matrobot Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Jeg har vært aktiv i Tinder i ca 1 måned. Jeg har en del jentevenner her i området og vet at minst 10 av dem har en Tinder-profil. Men likevel har jeg aldri sett dem når jeg sveiper på Tinder. Nå er det "tomt" for kvinner i området. Lurer om Tinder filtrer bort venner automatisk for å unngå "pinlig situasjon"? Jeg aner forøvrig ikke hva jeg ville ha gjort om noen av dem dukket opp på Tinder, hehe
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Nei, det gjør den ikke. Det kan være de allerede har sveipa deg til venstre. Jeg har matchet med flere jeg er venn med på face. Anonymkode: 45964...8ce
Vilali Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 Stemmer som over skriver, du treffer både venner og ukjente 😏
annebanane Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 Har ikke fått opp noen av mine nære facebookvenner, men de jeg har på facebook men ikke har snakket med på messenger dukker stadig opp. Vi har prøvd å sitte to ved siden av hverandre rett etter han opprettet profil for å se om vi kommer opp hos hverandre, men det skjer ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 Jeg gikk stadig opp både venner og kjente, når jeg var på tinder matchet med fler av de og 😂 Anonymkode: 71020...eb1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #7 Skrevet 3. juli 2018 Kanskje du er utenfor deres søkefilter (alder osv) Anonymkode: 10491...693
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå