AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Jeg gikk over fra et dyrt telenorabonnement til ice med 6GB og tenkte jeg skulle gi bort masse data til tenåringsdatteren min, men jeg oppdaget at jeg faktisk brukte opp hele kvoten min første måned. Så nå er jeg i stuss. Er glad i å høre på podcast, og tenkte at med 6GB trenger jeg ikke lengre bruke tid på å laste ned (og så slette etterpå), at det bare var å gå og lytte (lytter til/fra jobb og på tur med hund). Jeg antar det må være denne podcastlyttingen som gjør at jeg brukte opp hele datamengden i abonnementet. Er det noe annet jeg bør tenke på? Kanskje chiimobil sin med ubegrenset data er bedre, eller gå tilbake til å laste ned alt av podcaster og musikk før jeg drar ut? (er så lei av alle de minuttene jeg står og organiserer musikk og podcaster før jeg kommer meg av gårde). Jeg byttet abonnement for å spare penger, og det har jeg forsåvidt gjort, men drømmeabonnementet er rimelig og inkluderer masse masse data ... Anonymkode: 8b3d1...475
FrodeF Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Hvis du ikke klarer å bruke 3 minutter mens du feks driter til å organisere musikk og podcast får du heller kjøpe mer data. Mobildata koster uansett småpenger 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 Du bruker konstant data om du laster ned podcasts når du er ute fremfor når du ordner det når du har Wifi. SÅ tungvindt er det da ikke, planlegg litt så slipper du å styret med det idet du skal ut døra. Anonymkode: d5ad2...e8e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 6 minutter siden, FrodeF skrev: Hvis du ikke klarer å bruke 3 minutter mens du feks driter til å organisere musikk og podcast får du heller kjøpe mer data. Mobildata koster uansett småpenger Skjønner poenget (men jeg pleier ikke ha med mobil på do - gjør du virkelig det ??) TS Anonymkode: 8b3d1...475
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bruker konstant data om du laster ned podcasts når du er ute fremfor når du ordner det når du har Wifi. SÅ tungvindt er det da ikke, planlegg litt så slipper du å styret med det idet du skal ut døra. Anonymkode: d5ad2...e8e Ja, jeg får gjøre det TS Anonymkode: 8b3d1...475
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #6 Skrevet 3. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skjønner poenget (men jeg pleier ikke ha med mobil på do - gjør du virkelig det ??) TS Anonymkode: 8b3d1...475 Mange gjør det. Du trenger ikke bli så overasket over det Anonymkode: d5ad2...e8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå