Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har barn i skolealder - hva har dere med på stranda om dere skal være der hele dagen?

Anonymkode: 65d83...815

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Badetøy og håndkle :)

Grillmat?

Luftmadrass (som kan flyte på vannet) - jeg husker at jeg likte denne typen som gjorde at jeg kunne se under vannet. Et slags "vindu".

Eller fint om de får svømmebriller/maske og snorkel eller noe som gjør at de kan se under vannet. Kanskje en bøtte som de kan ha diverse "fangst" oppi. Som dere slipper ut etterpå, så klart. 

AnonymBruker
Skrevet

I tillegg til det over:

Masse vann! 

Anonymkode: 70708...4c5

• Liker 2
Skrevet

Mat, masse drikke, kjeks, frukt, solkrem, teppe, håndkle, klesklyper, bøtte og snor til krabbefiske, dykkermaske, flytemadrass e.l, små Spader

Gjest BearMama
Skrevet (endret)

Parasoll/uv telt og uv overdel i denne varmen 😊

Endret av BearMama
AnonymBruker
Skrevet

Førstevalget er engangsgrill og pølser, men med bålforbud blir det pølser på termos eller rundstykker og pålegg.

Ellers mye det samme som andre her sier. Håv og bøtte er viktigst for mitt barn at vi har med. 😛

Anonymkode: 0e727...289

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En hel dag på stranda hadde ikke mine barn holdt ut (eller jeg), men kanskje hvis vi alle hadde hatt med oss masse bøker og blader. Solkrem, mat, snacks, drikke, og fluktstoler/campingstoler.

Anonymkode: 6b513...6ff

AnonymBruker
Skrevet

En hel dag blir det ikke, vi drar morgen eller ettermiddag. Men blir fort 3-5 timer. 

Store, tynne pledd slik at vi lager et felles område å sitte/ligge. Et handkle til hver. Parasoll. Bøtte-sett til minste, en ball, og et ping-pong sett. De eldste pakker en liten sekk hver - svømmebriller, lesestoff+++ 

Solkrem. Vann. Kjøleboks med wraps, og oppskåret frukt. Vanntett 10l bag slik at alle kan plaske i vannkanten samtidig (kjedelig at jeg/han alltid må sitte og passe på alt, i stedet for å være med på leken i vannkanten). 

Kamera, gopro, telefoner og nødlader. 

Anonymkode: 36ec5...90a

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, matrobot said:

Badetøy og håndkle :)

Grillmat?

Luftmadrass (som kan flyte på vannet) - jeg husker at jeg likte denne typen som gjorde at jeg kunne se under vannet. Et slags "vindu".

Eller fint om de får svømmebriller/maske og snorkel eller noe som gjør at de kan se under vannet. Kanskje en bøtte som de kan ha diverse "fangst" oppi. Som dere slipper ut etterpå, så klart. 

Ikke badetøy ihvertfall. Stor håndkle. Leker, solkrem, solbriller, drikke, penger.

Anonymkode: e6a87...87d

AnonymBruker
Skrevet

Takk for mye gode tips!

De har dukkemasker :) Men i morgen skal jeg prøve å huske på å ta med et teppe å ligge på i tillegg til stolen min. Bøtte, spade og hov skal jeg ta med i bilen så får de ta det med ned om de vil bruke det. Samme med parasoll - bare at den henter jeg når det blir for varmt. Så får jeg spørre guttungen pent om jeg kan få låne hans nødlader....
I tillegg fyller jeg opp kjølebagen tenker jeg med litt forskjellig mat, frukt og drikke :) solkrem ligger slik til at den pleier å bli med hver gang vi er lenge på stranda :) Og så skal jeg sørge for håndarbeid/lesestoff/fargelegging til meg selv og lesestoff/puslerier til unga. Solbriller må jeg nok sørge for å få med meg. Og en pute eller noe jeg kan bruke som pute, et ekstra håndkle eller noe...

Begynner å bli en stund siden vi har hatt en skikkelig langdag på stranda. Ene ungen min elsker å være på stranda i timesvis så da er det bare å bli med. Så får den andre ta sykkelen og dra til og fra når h*n vil.

Anonymkode: 65d83...815

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...