Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var hos frisøren i går og klipte meg, var fornøyd da jeg gikk derifra, men følte ganske raskt at ett eller annet var feil uten å kunne sette fingeren på det. Når jeg etter endt arbeidsdag kommer hjem og får kjemmet igjennom det ser jeg at hun har tatt alt for mye fremme til rett bak ørene slik at når håret faller naturlig får jeg 2 tydelige hakk forfra og til rett bak ørene. Det er snakk om 2 hakk der håret er 7-8 cm kort enn resten av håret. Her stopper håret rett under ørene, resten er skulderlangt.

I utgangspunktet hadde det ikke vært noe krise, og det kunne bare vokst ut igjen, men jeg skal i bryllup om 1 mnd og akkurat nå har jeg mest løst til å gråte. Hva skal jeg gjøre? Tenker å ta kontakt med frisør i dag, men hun får ikke klippe noe mer...

Anonymkode: fb905...bb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ta kontakt, og fortell situasjonen. Du kan kreve prisavslag/pengene tilbake. Et annet alternativ er at du spør om hun kan style håret for deg den dagen du skal i bryllupet (gratis selvsagt). Kanskje om hun krøller det eller setter det opp så ser det finere ut? 

Endret av solmåneogstjerner
Skrivefeil
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Ta kontakt, og fortell situasjonen. Du kan kreve prisavslag/pengene tilbake. Et annet alternativ er at du spør om hun kan style håret for deg den dagen du skal i bryllupet (gratis selvsagt). Kanskje om hun krøller det eller setter det opp så ser det finere ut? 

Takk, pengene betyr egentlig ingenting.

Det kunne jeg kanskje ha gjort, men kjenner jeg helt ærlig ikke ønsker å gå tilbake dit selv om jeg har klipt meg der i mange år. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk, pengene betyr egentlig ingenting.

Det kunne jeg kanskje ha gjort, men kjenner jeg helt ærlig ikke ønsker å gå tilbake dit selv om jeg har klipt meg der i mange år. 

Skjønner. Men det er i hvertfall greit å si ifra så hun vet det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...