angel 71 Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Hei sitter å ser på den nye TV serien på NRK Blank. Syn den er veldig bra og anbefales til de av dere som ikke har sett den. Vel tilbake til spørsmålet mitt. I serien så har hovedpersonen Ella noen kjempekult sekker. Liker spesielt god den som er i cordfløyel. Noen som Hvet hvor man kan få kjøpt den eller den andre hun bruker. Mulig de er gamle men utrolig kule😍🤗🤗🤗 Hadde satt veldig pris på hjelp her om hvor de kan kjøpes. Eller hvis noen her inne hadde en de hadde lyst til å selge👍😃 please hjelp
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Har du bilder av sekkene? Anonymkode: 60aa8...66f
angel 71 Skrevet 3. juli 2018 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2018 Det er den beske som er cordfløyel. Beklager dorlig bilde😊e
Gjest boblebrist Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 Den nederste er iallefall en Daniel Ray-ryggsekk. Fikke mange treff på Google
angel 71 Skrevet 3. juli 2018 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2018 Ååå takk💗😃 Noen som hvet noe om den som er cordfløyel
kanelsnurr Skrevet 3. juli 2018 #7 Skrevet 3. juli 2018 Oi, den nederste der er jeg sikker på at jeg hadde som ca 12-åring på slutten av 90-tallet. Ts: Hvis den fortsatt ligger i klesskapet på jenterommet mitt så skal jeg sende deg en pm. Men jeg skal ikke dit på et par uker. 1
angel 71 Skrevet 3. juli 2018 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2018 Ååå dn er såpass gammel ja😃. Hadde vært supert hvis du fortsatt hadde den😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå