Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for øyeblikket tape extentions fra hairtalk som frisøren satte på mitt hår for ca 9 uker siden. Jeg har i utgangspunktet tynt hår fra før, så jeg føler selv at jeg er finere med tykkere hår. I tillegg sier alle rundt meg at jeg ser mye bedre ut på håret nå.

Men nå vet jeg ikke om dette er det lureste jeg har gjort lenger. Var idag hos frisøren for å heise opp håret.. og jeg fikk da se mitt eget hår. Jeg synes det har blitt tynnere enn det var før jeg satte på tape extentions i det hele tatt. Frisøren på sin side mente det ikke var blitt tynnere men heller det at jeg har blitt vant til å ha mye hår slik at det var derfor jeg mente det så veldig tynt ut. Hun mente også at håret mitt så sunnere ut og det var ingen knekking av hårstrå slik det har vært før. 

Har hørt mye om tape extentions. Feks som at det sliter minst på håret, samtidig som jeg har hørt historier om folk som får tynnere hår etter de har hatt det, eller flekker i hodebunnen uten hår. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. 

Er det noen som har noen erfaring med tape extentions og slitasje her? Erfaringer mottas med takk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...