Gå til innhold

Hvilket folkeslag vil du IKKE ha i Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av alle innvadrergrupper, hvem vil du minst ha og hvem er ok? Og hvorfor?
Vet man egentlig ikke kan generalisere, men bare litt på gøy. 

Anonymkode: 5a294...a8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaller du dette gøy?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nordmenn.

Anonymkode: 7ccea...5a5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eskimoer.

Anonymkode: 5931c...9e6

Skrevet

Nordmenn. Kast ut alle som ikke er samer. :regler:

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke gøy. Idioter vil ikke jeg ha her, dessverre finnes de overalt.

Anonymkode: e6ff0...439

• Liker 5
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Du må generalisere her. Eller skrive på skrått. Hvis ikke blir du utestengt.

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Troll.

AnonymBruker
Skrevet

Neandertalere.

Anonymkode: e3b0f...f50

Skrevet

Ingen innvandrergruppe, men jeg har lite til overs for de som kan men ikke gidder å jobbe og gladelig lever av fellesskapets penger. Syter og klager gjør de ofte også, og mener de fortjener mer money for nothing. Det spiller ingen rolle hvor de kommer fra. De kan like godt være etnisk norske som somaliske. Gratispassasjerene, altså. Ut med dem.

Gjest Overrasket
Skrevet

Du oppfordrer til lovbrudd ved å be folk være rasister. Jeg har litt annen forståelse av hva som er "gøy". 

AnonymBruker
Skrevet

Så generaliserende svar. Om en person ikke vil ha en folkegruppe i landet, og har sine grunner for det, skal det altså ikke være lov å mene det?

Hvem er dere som skal pålegge andre å like alt og alle?

Anonymkode: 21ff1...de2

AnonymBruker
Skrevet

Dette er så langt fra gøy man kan komme. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så generaliserende svar. Om en person ikke vil ha en folkegruppe i landet, og har sine grunner for det, skal det altså ikke være lov å mene det?

Å diskriminere en hel folkegruppe er rasisme, uansett hvor «gode» grunner du har. LOVEN pålegger deg å godta alt og alle, hvert fall ikke ytre deg om hatet ditt offentlig.

Anonymkode: 6ea24...404

Gjest Overrasket
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er faktisk nedfelt i norsk lov. Det er akkurat som at det er forbudt å drepe. Du kan gjerne like tanken på å gå rundt å drepe folk, men norsk lov slår fast at du er pålagt å ikke drepe noen, uansett hvor mye du liker tanken på det.

Skrevet (endret)

Kan ikke si jeg har så mye i mot noen spesiell folkegruppe (selv om jeg gjerne innrømmer at jeg har problemer med enkelte aspekter av visse kulturer, og jeg forbeholder meg retten til å fortsatte med det), men flere salafister / wahabigjøker synes jeg vi greier oss fint uten her i landet. De står for en spesielt søplete form for Islam som har skapt vanvittig mye lidelse rundt omkring i verden - ikke minst i muslimske land - og det virker som de ikke på langt nær har gitt opp å gjøre verden til et komplett ulevelig sted å være. De har ingenting å gjøre hverken her eller andre steder i 2018. Vi kan ikke akseptere det som er så til de grader idiotisk og destruktivt. Send pakket til en annen planet. 

Endret av Akhenaton
Skrevet

Kannibaler klarer vi oss fint uten.

Gjest Stella Rose
Skrevet

Spør heller hvilken religion jeg ikke vil ha.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er så langt fra gøy man kan komme. 

Å diskriminere en hel folkegruppe er rasisme, uansett hvor «gode» grunner du har. LOVEN pålegger deg å godta alt og alle, hvert fall ikke ytre deg om hatet ditt offentlig.

Anonymkode: 6ea24...404

1 time siden, Overrasket skrev:

Det er faktisk nedfelt i norsk lov. Det er akkurat som at det er forbudt å drepe. Du kan gjerne like tanken på å gå rundt å drepe folk, men norsk lov slår fast at du er pålagt å ikke drepe noen, uansett hvor mye du liker tanken på det.

Loven kan mene hva den vil. Hvilke folkegrupper jeg liker og ikke liker, kan ikke loven gjøre så mye med. Det sørger inntrykket jeg får av de respektive folkegruppene for selv.

Nå var vel tråden ment for at vi skulle kunne skrive om det her, ikke hva loven pålegger oss å godta. Selv om det er grupper jeg ikke liker, gjør jeg selvsagt ikke noe med det som jeg ikke har lov til.

Skulle lovene endre seg derimot, kunne jeg nok ha gjort noe med det.

Man kan mene hva en vil, men en kan ikke nødvendigvis gjøre som man vil.

AnonymBruker
Skrevet

Bergensere.

Anonymkode: 6cb6f...05e

AnonymBruker
Skrevet

Politisk korrekte og misjonærer 

Anonymkode: 5b131...1a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...